stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 16619
  • 05 آذر 1394 - 14:31
7

۷۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی ملارد فرسوده است

عضو شورای اسلامی شهر ملارد با اشاره به فعالیت بیش از ۱۴۰ اتوبوس در این شهر، گفت: ۷۰ درصد از این تعداد که قریب به ۱۰۰ دستگاه می شود فرسوده است.

قلم | qalamna.ir :

حاجعلی بحری  ضمن اشاره به نقش حائز اهمیت ناوگان حمل ونقل عمومی در تحقق توسعه پایدار اظهار داشت: شهر ملارد از مناطقی محسوب می شود که بخش عمده ای از ساکنان آن از لحاظ بضاعت مالی از توانمندی بالایی برخوردار نیستند.

وی همچنین افزود: بطور طبیعی در چنین شرایطی، میزان اقبال عمومی مردم به استفاده از اتوبوس های ناوگان حمل ونقل عمومی پر رنگ تر می شود.

عضو شورای اسلامی شهر ملارد عنوان کرد:۱۴۰ اتوبوس در این منطقه فعال بوده که از این تعداد قریب به ۱۰۰ دستگاه با فرسودگی مواجه است و لزوم نوسازی آن ها به شدت احساس می شود.

بحری با یادآوری اینکه از سال ۸۴  تاکنون هیچ اتوبوسی به ناوگان حمل ونقل عمومی شهر ملارد واگذار نشده است، گفت: اکثر قریب به اتفاق اتوبوس های فعال برای بخش خصوصی است.

وی افزود: تعدادی از اتوبوس هایی که تحت مالکیت شهرداری قرار داشت، بواسطه تعدیل نیروهای مدیریت شهری واگذار شد و در حال حاضر ۱۱ دستگاه اتوبوس در اختیار شهرداری قرار دارد.

عضو شورای اسلامی شهر ملارد افزود: برخی از اتوبوس ها از ظاهری سالم برخور دارند اما از لحاظ فنی و موتوری با مشکلات بسیاری روبرو هستند و برای فواصل طولانی نمی توان بر روی آن حسابی باز کرد.

بحری گفت: در حوزه تاکسیرانی نیز وضعیت موجود چندان رضایت بخش نیست و بخش عمده ای از ۴۰۰ تاکسی فعال در این شهر مستهلک و فرسوده هستند.

وی در خاتمه یادآور شد: برای نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی نامه نگاری های بسیاری با دستگاه های مسئول در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم با گشایش های اعتبار و کمک نهادهای مرتبط، وضعیت ناوگان حمل ونقل عمومی این شهر بهبود یابد./ مهر

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.