stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 165952
  • 21 شهریور 1399 - 13:28
2
فرمانده انتظامی شهرستان شازند:

کشف۴۶۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در شازند

قلم_مرکزی_فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: درعملیات مأموران انتظامی شهرستان شازند، سه دستگاه خودروی سواری حامل بار قاچاق شناسایی ، توقیف و مقدار460میلیون ریال انواع کالای قاچاق در بازرسی از آنها کشف شد
قلم | qalamna.ir :

فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: درعملیات مأموران انتظامی شهرستان شازند، سه دستگاه خودروی سواری حامل بار قاچاق شناسایی ، توقیف و مقدار۴۶۰میلیون ریال انواع کالای قاچاق در بازرسی از آنها کشف شد.
سرهنگ “محمد عقیل سلگی” فرمانده انتظامی شهرستان شازند در این باره گفت: در ادامه روند مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا ماموران انتظامی شهرستان، درهنگام کنترل یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان به سه دستگاه خودروی سواری حامل کالا مشکوک و برای بررسی بیشترآنها را متوقف کردند.
این مقام انتظامی اظهارداشت: مأموران در بازرسی از خودروهای مذکور۷۹۲ عدد انواع لوازم خانگی و ۴۲۵ کیلوگرم گردوی خارجی قاچاق، فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی کشف و خودروهای مورد نظر را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند.
وی خاطر نشان کرد:کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده در این عملیات را در حدود ۴۶۰ میلیون ریال بیان داشتند.
فرمانده انتظامی شهرستان شازند در پایان با با تأکید بر عزم فراگیر پلیس در مبارزه هدفمند با پدیده نابهنجار قاچاق به منظور تقویت تولید ملی افزود: متهمان دستگیرشده دراین عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.