stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 16570
  • 05 آذر 1394 - 12:50
5

بازدید وزیر بهداشت از مرز مهران و نحوه خدمت‌رسانی به زائران اربعین

وزیر بهداشت جهت بازدید از چگونگی ارایه خدمات بهداشتی و همچنین امداد و نجات به زائران اربعین حسینی در مرزها، به ایلام رفت و تاکید کرد که با توجه به ازدحام جمعیت در مرزها، آمادگی کامل برای مقابله با شیوع هر نوع بیماری وجود دارد.

قلم | qalamna.ir :

دکتر سید حسن هاشمی در بدو ورود به استان ایلام در فرودگاه شهدا اظهار کرد: تمهیدات لازم از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی و جمعیت هلال‌احمر برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه اندیشیده شده و از طریق بروشورهای بهداشتی و درمانی در مسیرهای حرکت زائران اربعین حسینی، اطلاع‌رسانی‌های لازم در خصوص رعایت نکات بهداشتی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های مختلفی در مسیرهای منتهی به مرزها مستقرشده‌اند و آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه شیوع بیماری با توجه به ازدحام جمعیت در مرزها وجود دارد، تصریح کرد:با توجه به اینکه ازدحام جمعیت در مرز مهران بیشتر است در این سفر، وضعیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ارزیابی خواهد شد.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم‌پزشکی استان ایلام، بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر و همچنین پایگاه‌های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در مسیر ایلام مهران و بازدید از بیمارستان امام حسین(ع) مهران از برنامه‌های سفر وزیر بهداشت است.

همچنین وزیر بهداشت در این سفر در جریان چگونگی روند امدادرسانی و ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زائران اربعین حسینی در مرز بین‌المللی و پایانه مرزی مهران قرار خواهد گرفت.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.