stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 165215
  • 18 شهریور 1399 - 20:42
2
مدیرکل پست خبر داد :

افزایش بار ترافیک کاری اداره کل پست استان مرکزی در اوج شیوع کرونا باعث کاهش خدمات ما نشد

افزایش بار ترافیک کاری اداره کل پست استان مرکزی در اوج شیوع کرونا باعث کاهش خدمات ما نشد
قلم _ مرکزی _ مدیرکل پست استان مرکزی گفت : در موج اول شیوع کرونا حجم فعالیت خدمات پست چندین برابر شد اما کارکنان پست با تمام توان به میدان آمدند
قلم | qalamna.ir :

مدیر کل پست استان مرکزی با اشاره به تاثیرات منفی شیوع بیماری کرونا بر روند کسب و کارها و ایجاد اختلال در روند برخی از اداره ها و نهادها گفت: در دوران شیوع کرونا تمام دستگاه ها به غیر از اداره پست، کسری ساعت و دورکاری را انجام دادند که در این میان اداره پست حتی یک روز و یا یک ساعت نیز در ارائه خدماتش در اراک و استان مرکزی تاخیر نداشته است و حتی در این دوره به ترافیک کاری این اداره اضافه نیز شد.
وی افزود: هیچ دستگاهی در دوران کرونا پذیرای محصولات اینترنتی و ارایه سرویس نبود و این کار باعث شد تا ما سرویس فوق العاده بپذیریم.
عباسی با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت پرسنل اداره پست، بیان کرد: در این دوره برای همکارانی که در ارتباط مستقیم با مردم بودند اقدامات زیادی برای حفظ سلامتشان انجام شد که از آن جمله می توان به ضدعفونی بسته ها،تجهیزات؛کامیونها و همچنین روزی دو نوبت و تهیه ماسک و شیلد بصورت هفته ای برای آنها اشاره کرد.
وی ادامه داد: باتوجه به اینکه کرونا ویروس از راه های مختلف همچون دست و تنفس انتقال پیدا می کند، از اینرو برای حفظ سلامت همکاران اداره پست از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.
مدیرکل پست استان مرکزی یادآور شد: اداره کل پست استان مرکزی با هدف ارائه خدمات مطلوب به مخاطبانش و جلب رضایت آنها به انجام فعالیتهایش میپردازد.
عباسی از کرونایی سه کارمند پست اراک هم خبر داد و گفت حال هر سه به شرایط طبیعی برگشته و روبه سلامتی است .

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.