stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 164933
  • 18 شهریور 1399 - 10:22
2

وزیر اقتصاد دیوان محاسبات درباره هفت تپه تمکین کند

وزیر اقتصاد  دیوان محاسبات درباره هفت تپه تمکین کند

رییس فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که وزیر اقتصاد موظف به تمکین دیوان محاسبات درباره وضعیت شرکت نیشکر هفت تپه است و مجلس در این باره کوتاه نمی آید.

قلم | qalamna.ir :

احمد نادری نماینده تهران با اشاره دیوان محاسبات درباره شرکت نیشکر هفت تپه در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:

«گزارش تحقیق و تفحص دیوان محاسبات از شرکت ⁧‫هفت تپه‬⁩ منتشر شد و تاکید دارد که سازمان خصوصی سازی به استناد مقررات موضوعه و مفاد قرارداد منعقده مکلف به فسخ قرارداد و تعیین تکلیف مجدد آن می باشد. وزیر اقتصاد موظف به تمکین است و مجلس در این زمینه کوتاه نخواهد آمد.»

روز گذشته دیوان محاسبات کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد که سازمان خصوصی‌سازی به استناد مقررات موضوعه و مفاد قرارداد منعقده، مکلف به فسخ قرارداد و تعیین تکلیف مجدد شرکت نیشکر هفت‌تپه است.

پیش از این نیز هیات سه نفره ای از مجلس متشکل از احمد نادری، علی خضریان و نظام الدین موسوی برای بررسی آخرین وضعیت کارگران هفت تپه به اهواز سفر کردند که در این باره خضریان نماینده تهران گفت که مجلس باید در گام اول و فوری دولت را مجبور به پرداخت معوقات این کارگران کند و در گام دوم مسئله واگذاری این مجموعه و بازپس‌گیری آن از مجموعه مدیریتی فعلی را پیگیری کند.

موسوی نماینده تهران هم گفت که آیت الله رئیسی رییس قوه قضاییه دستور داده که ضمن تسریع در رسیدگی به پرونده رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی، سازمان بازرسی برخی خصوصی‌سازی‌های مسئله دار و خلاف ضوابط مانند شرکت‌های ⁧‫هفت‌تپه‬⁩ و پالایشگاه کرمانشاه را تعیین تکلیف کند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.