stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 164486
  • 17 شهریور 1399 - 1:48
6
بررسی یک خبر

وقتی محمدرضافروتن تیتر یک میشود

وقتی محمدرضافروتن تیتر یک میشود
قلم _ مرکزی _ ساعات پایانی ۱۵ شهریور، یک فعال رسانه‌ای، موضوع تغییر جنسیت محمدرضا فروتن را در توییتر مطرح کرد و در کمتر از چند ساعت نام این بازیگر ایرانی تیتر یک فضای مجازی ایران میشود .
قلم | qalamna.ir :

چند سالی است که موج های رسانه ای اتفاقات جالبی را در فضای مجازی ایران رقم میزنند ، از تغیر قیمت ها تا برند شدن افراد سیاسی فرهنگی هنری و سلبریتی های فراموش شده
ساعات پایانی ۱۵ شهریور، یک فعال رسانه‌ای در تهران ، موضوع تغییر جنسیت محمدرضا فروتن بازیگر نام آشنای سینمای دهه هفتاد و هشتاد را در توییتر مطرح کرد و در کمترین زمان ممکن نام این بازیگر ایرانی تیتر یک فضای مجازی میشود و باعث فراموش شدن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم میشود.
۱۲ ساعت بعد، این بازیگر میانسال در حساب رسمی اینستاگرام خود با انتشار یک پست، خبر تغییر جنسیت خود را کذب خوانده و موضوع پیگرد حقوقی و شکایت از منتشرکنندگان این خبر را مطرح مینماید .
از زمان انتشار این شایعه تا تکذیب آن دنبال‌کنندگان محمدرضا فروتن در اینستاگرام کمتر از ۲۴ ساعت، بیش از ۱۱۳ هزار کاربر افزایش یافته و از ۲۵۳.۲ هزار به ۳۷۹ هزار کاربر (۲۰ ساعت پس از این انتشار شایعه) رسیده است.

این در حالی است که فروتن از ۴ شهریور ۹۲، زمان راه‌اندازی صفحه خود و در مدت ۷ سال توانسته بود ۲۵۳.۲ هزار کاربر جذب نماید. همچنین پست مربوط به تکذیب این خبر در حدود ۲۰۰ هزار لایک و ۳۰ هزار کامنت دریافت کرده است.
در توییتر هشتگ‌های #فروتن و #محمدرضا_فروتن به ترندهای ساعات اخیر تبدیل شد و کاربران در خصوص موضوعاتی چون حفظ حریم خصوصی اشخاص، شایعه بودن این ادعا، روحیات و سابقه هنری این بازیگر و شوخی با این مسئله، به بحث پرداختند.
از روش های بازاریابی های مدرن میتوان به روش های موج سواری و بازریابی هیجان و بازریابی هوچی گری اشاره کرد که احتمال میرود مشاوران رسانه ای این بازیگر برای مطرح کردن این چهره قدیمی از این روش استفاده کرده باشند .

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • خبرنگار براتی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.