stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 164328
  • 16 شهریور 1399 - 14:55
4

ترامپ: خبرنگار فاکس نیوز را اخراج کنید

ترامپ: خبرنگار فاکس نیوز را اخراج کنید

ترامپ از شبکه خبری فاکس نیوز خواسته تا خبرنگار امنیت ملی خود را اخراج کند چون این خبرنگار این ادعاها را تایید کرد که رئیس جمهوری، ارتش آمریکا را تحقیر کرده است.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از خبرگزاری فرانسه،‌ دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پس از آنکه مجله آتلانتیک گزارش کرد وی تفنگداران نیروی دریایی آمریکا کشته شده در جریان جنگ اول جهانی را افرادی “ترسو” و “بازنده” خوانده، به شدت مورد انتقاد قرار گفت.

این در حالیست که مقام‌ها گفته بودند علت عدم حضور ترامپ در گورستان نظامی آمریکا در جریان سفر نوامبر ۲۰۱۸ در فرانسه بدی آب و هوا بوده است.

جنیفر گریفین، خبرنگار فاکس نیوز گفته که دو مقام سابق آمریکایی تایید کرده‌اند که ترامپ اصلا نمی‌خواست به آمریکایی‌های کشته شده در جریان جنگ اول جهانی که در گورستانی در حومه پاریس دفن شده بودند، ادای احترام کند و بدی هوا اصلا مطرح نبود.

یکی از این مقام‌ها گفت که ترامپ از واژه “بازنده” برای تحقیر ارتش آمریکا استفاده کرده است.

این خبرنگار از قول این مقام که خواست نامش فاش نشود، گفت: وقتی ترامپ درباره جنگ ویتنام صحبت کرد گفت که این یک جنگ احمقانه بود. هرکسی که در این جنگ شرکت کرد، یک بازنده بود. این نقص شخصیتی رئیس جمهور بود. او نمی‌تواند بفهمد کسی جانش را در راه میهن می‌دهد.

بسیاری از همکاران این خبرنگار در فاکس نیوز رسما در توئیت‌هایشان از وی حمایت کرده و آدام کینزینگر، عضو جمهوری خواه کنگره نیز این خبرنگار را “عادل و نترس” توصیف کرد.

کمی پس از انتشار این داستان، نظرسنجی صورت گرفته از سوی روزنامه میلیتاری تایمز و موسسه دانشگاهی سیراکس برای خانواده‌های نظامی و کهنه سربازان مشخص کرد که ۳۷.۴ درصد از پرسنل فعال ارتش از انتخاب مجدد ترامپ و ۴۳ درصد از جو بایدن، کاندیدای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت می‌کنند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.