stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 16410
  • 04 آذر 1394 - 19:51
2

بازند‌ه‌های برتر هالیوود در سال ۲۰۱۵/ از جرج کلونی تا شان پن

جرج کلونی، جانی دپ و شان پن شاید از درخشان‌ترین ستاره‌های هالیوود باشند، اما تماشاگران در سال ۲۰۱۵ تمایل زیادی به تماشای فیلم‌های این بازیگران نداشتند.

قلم | qalamna.ir :

سه بازیگر یاد شده به همراه شان پن و بیل موری از سوی نشریه فوربز بزرگترین بازنده‌های سال لقب گرفتند. فوربز برای انتخاب این بازیگران میزان بازگشت سرمایه در فیلم‌های آن‌ها را معیار قرار داده است.

بیل موری با فیلم «قصبه را بلرزان» جلودار بازنده‌های هالیوود در سال ۲۰۱۵ است. این فیلم با بودجه‌ای ۱۵ میلیون دلاری ساخته شد و در گیشه ۲٫۹ میلیون دلار فروش داشت.

«تفنگدار» با بازی شان پن با بودجه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیون دلار ساخته شد. این فیلم توفیقی در کشاندن تماشاگران به سینما در ماه مارس نداشت و به فروشی برابر با ۱۰٫۷ میلیون دلار دست یافت و فیلم شان پن را در رده دوم فهرست بازنده‌های سرشناس هالیوود قرار داد.

جرج کلونی نام درخشان دیگری است که حضورش نتوانست فیلم پرهزینه علمی تخیلی «سرزمین فردا» را نجات دهد. این فیلم بدون احتساب هزینه‌های بازاریابی با بودجه‌ای ۱۹۰ میلیون دلاری ساخته شد. «سرزمین فردا» به فروشی برابر با ۲۰۹ میلیون دلار دست یافت و در فهرست بازنده‌های فوربز مکان چهاردهم را به خود اختصاص داد.

یکی دیگر از فیلم‌هایی که علیرغم حضور بازیگران سرشناسی مانند بردلی کوپر و اما استون به فروش چندان خوبی دست نیافت، «آ لوها» بود. این فیلم که با هزینه‌ای بالغ بر ۳۷ میلیون دلار ساخته شده بود، با فروشی برابر با ۲۶٫۳ میلیون دلار نهمین بازنده سال بود.

نام فیلم‌های «ما دوستان تو هستیم» با بازی زک افران و «مورت‌دکای» با بازی جانی دپ نیز در فهرست بازنده‌های بزرگ سال به ترتیب در مکان‌های هشتم و دهم به چشم می‌خورد.

خبرآنلاین، فوربز برای به دست آوردن این فهرست علاوه بر بودجه تقریبی فیلم‌ها، داده‌های جدول فروش آمریکای شمالی از ژانویه تا اکتبر سال ۲۰۱۵ را در نظر گرفته است.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.