stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 163861
  • 15 شهریور 1399 - 12:27
2

زنگ نمادین بازگشایی ۱۰۸۳ مدرسه در استان سمنان نواخته شد

زنگ نمادین بازگشایی ۱۰۸۳ مدرسه در استان سمنان نواخته شد
قلم/ سمنان- مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان گفت: یک هزار و ۸۳ مدرسه استان به‌طور هم‌زمان سال تحصیلی جدید را برای ۱۲۸ هزار دانش‌آموز آغاز کرد.
قلم | qalamna.ir :

محمد دستورانی در حاشیه آئین بازگشایی هم‌زمان مدارس استان سمنان با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان و محدودیت‌های برگزاری کلاس‌ها بیان کرد: هشت هزار و ۴۵۰ معلم در سال تحصیلی جدید برای ارائه خدمات آموزشی به دانش‌آموزان آماده هستند.

وی بابیان اینکه استان به چهار بوم تقسیم‌بندی شده است که ازلحاظ شیوع کرونا در هر بوم برای برگزاری کلاس‌ها به‌صورت حضوری یا مجازی تصمیم‌گیری می‌شود، خاطرنشان کرد: گرمسار و آرادان در یک منطقه، سمنان، سرخه و مهدی‌شهر یک منطقه، دامغان و امیرآباد در یک منطقه و شاهرود، بسطام، بیارجمند و میامی در یک منطقه طبقه‌بندی شدند.

دستورانی یادآور شد: ۶۰ درصد دانش‌آموزان استان به برنامه شاد دسترسی دارند که می‌توانند در کلاس‌های غیرحضوری شرکت کنند.

وی بابیان اینکه شبکه اجتماعی دانش‌آموزان «شاد» برنامه کاربردی ویژه تلفن همراه هوشمند است، افزود: در این برنامه سه فرآیند ورود برای دانش‌آموزان، معلمان و مدیران در نظر گرفته‌شده است که بر اساس دستورالعمل‌ها کلاس‌های درس در مناطق دارای وضعیت سفید ازلحاظ شیوع کرونا به‌صورت حضوری و در مناطق زرد کرونایی حضور دانش‌آموزان به‌صورت گروه‌بندی و در مناطق قرمز کرونایی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان سمنان ابرازداشت: در مناطق سفید علاوه بر آموزش حضوری، استفاده از ظرفیت نرم‌افزار شاد نیز در دستور کار قرار دارد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.