stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 163850
  • 15 شهریور 1399 - 12:24
2

زیرساخت‌های ارتباطی در گرمسار تقویت شود

زیرساخت‌های ارتباطی در گرمسار تقویت شود
قلم/ سمنان-سرپرست فرمانداری گرمسار با تأکید بر لزوم تقویت زیرساخت‌های ارتباطی در این شهرستان گفت: گسترش فعالیت‌های گروهی و کشف استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در دستور کار قرار گیرد.
قلم | qalamna.ir :

سعید متقی روز شنبه در آئین آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه دخترانه بوستان دانش گرمسار ضمن بیان اینکه آموزش‌وپرورش یکی از مهم‌ترین ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: زیرساخت‌های ارتباطی در شهرستان برای گسترش فعالیت آموزشی مدارس در بستر فضای مجازی باید تقویت شود.

وی با تأکید بر اینکه سلامت دانش‌آموزان و ارائه آموزش باکیفیت در اولویت نخست قرار دارد، تصریح کرد: مشارکت و مهارت‌آموزی در فضای مجازی در دستور کار مسئولان و مربیان آموزش‌وپرورش قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری گرمسار بابیان اینکه در بحث فضای مجازی باید بپذیریم که بسترهای موجود کافی نیست و باید درصدد توسعه ظرفیت‌های موجود در این راستا باشیم، تأکید کرد: اجرای طرح هر دانش‌آموز یک مهارت در گرمسار پیگیری می‌شود.

متقی با اشاره به‌ضرورت تقویت روحیه پرسشگری در دانش‌آموزان بیان کرد: ایجاد تعامل بین معلمان و دانش‌آموزان، گسترش فعالیت‌های گروهی و کشف استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در دستور کار قرار گیرد.

وی بابیان اینکه هم‌زمان با شیوع کرونا چندین دوگانگی در کشور ایجاد شد، تصریح کرد: دوگانگی نان و جان، دوگانگی سلامت و دیانت و اکنون نیز درگیر دوگانگی سلامت و آموزش هستیم که علی‌رغم همه محدودیت‌ها، ایران اسلامی در کنترل بیماری کرونا به‌خوبی عمل کرده است.

سرپرست فرمانداری گرمسار گفت: افرادی که به دنبال ایجاد دوگانگی و توقف آموزش در کشور هستند قطعاً به دنبال توقف آینده این نظام هستند.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.