stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 163840
  • 15 شهریور 1399 - 12:20
3

سال تحصیلی جدید بر بستر سامانه شاد و آموزش تلفیقی است

سال تحصیلی جدید بر بستر سامانه شاد و آموزش تلفیقی است
قلم/ سمنان- مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: سال تحصیلی ۱۴۰۰ -۱۳۹۹ بر بستر سامانه شاد ، مدرسه مجازی و آموزش تلفیقی حضوری و مجازی برنامه‌ریزی شده است.
قلم | qalamna.ir :

زهرا مظفر روز شنبه در آیین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ استان سمنان در دبیرستان دخترانه دوره اول پیامبر اعظم(ص) این شهر افزود: نظام آموزشی سال قبل با آموزش های مجازی چندان پیوند نخورده بود، اما امسال با بستر سامانه شاد ، مدرسه مجازی و آموزش تلفیقی حضوری و مجازی می توان برای تحصیل دانش آموزان اقدام کرد.

وی بیان کرد: بزرگترین سرمایه کشور سرمایه انسانی است و دانش آموزان به عنوان منابع غنی سرمایه انسانی با بازگشایی مدارس به عنوان امانت الهی در اختیار آموزش و پرورش قرار دارند.

مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش  یادآور شد: بیش از ۱۵ میلیون دانش آموز در سال تحصیلی جاری در نقاط شهری ، روستایی و عشایری کشور تحصیل خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید با سال های گذشته تفاوت های زیادی دارد، اضطرابی که به واسطه شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از این بیماری در کشور به وجود آمد قابل درک بود و آحاد جامعه تحت تاثیر این بیماری قرار گرفتند.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش در کشور با شیوع ویروس کرونا تعطیل نخواهد شد و با تلاش جمعی برای آغاز و پایان مطلوب سال تحصیلی تلاش خواهیم کرد.

مظفر تاکید کرد: در جنگ تحمیلی آموزش و پرورش هیچگاه در کشور تعطیل نشد و دانش آموزان و دانشجویان با تلاش مضاعف در راه تحصیل و دانش در آن مقطع در تلاش بودند.

به گفته مظفر، امروز آموزش و پرورش بیش از پیش به همکاری همه نهادها برای برپایی کلاس درس و آموزش و پرورش دانش آموزان نیازمند است.

مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: در جنگ تحمیلی همه نهادها پای کار آمدند و در شیوع ویروس کرونا هم باید این پیوند قوی برای آموزش و پرورش دانش آموزان باقی بماند.

وی با بیان اینکه با رفع مشکلات زیرساختی اکنون به تعداد هر دانش آموز ، در بستر فضای مجازی کلاس درس وجود دارد و به نوعی در زمان حاضر هر خانه یک مدرسه است، گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با شیوع کرونا بهتر در گام اجرایی قرار گرفت و اصل مشارکت والدین در تحصیل دانش آموزان در حال نمایان شدن است.

مظفر بیان کرد: روحیه مشارکت و همکاری برای حراست از سلامت دانش آموزان و معلمان به طور ویژه در دستور کار باشد و با ایجاد تغییرات، فرهنگ با کرونا زیستن را باید نهادینه شود.

مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش افزود: معلمان با برقراری ارتباط مستمر با والدین برای تسهیل آموزش و پرورش دانش آموزان مشارکت کنند.

سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ در استان سمنان با نواختن زنگ توسط حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان آغاز شد.

 امسال در استان سمنان ۱۲۷‌ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در یکهزار و ۸۳ مدرسه تحصیل می کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.