stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 162714
  • 11 شهریور 1399 - 10:20
3

افزایش هفت برابری واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استان سمنان

افزایش هفت برابری واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استان سمنان
قلم/ سمنان- مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان گفت: 61 هكتار از اراضي شهرك‌ها و نواحي صنعتي استان در سه ماه نخست امسال و همزمان با سال جهش توليد به سرمايه‌گذاران واگذار شد كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزايش هفت برابري داشت. حسن آل‌بويه روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام كرد: افزايش هفت برابري واگذاري زمين به متقاضيان احداث واحدهاي توليدي و صنعتي در شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان نشان از رونق توليد و اشتياق بخش خصوصي براي سرمايه‌گذاران در اين استان دارد.
قلم | qalamna.ir :

وی با اشاره به انعقاد ۹۰ قرارداد با متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک و نواحی صنعتی استان سمنان در این مدت، بیان کرد: به منظور جذب سرمایه‌گذار، ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در سال جهش تولید شرکت شهرک‌های صنعتی موفق به جذب ۹۰ متقاضی سرمایه‌گذاری در شهرک و نواحی صنعتی این استان شد و این مساله در مدت مشابه سال گذشته ۲۲ فقره قرارداد بود که نشان دهنده افزایش بیش از چهار برابری در جذب سرمایه‌گذار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: قراردادها با پیش بینی سرمایه‌گذاری پنج هزار و ۹۳۰ میلیارد و ۶۹۸ میلیون ریال منعقد شد.

وی تصریح کرد: پیش بینی ایجاد اشتغال مستقیم قراردادهای منعقد شده در سه ماه نخست امسال، یک هزار و ۱۹۰ نفر است.

آل‌بویه ابرازداشت: میانگین واگذاری زمین در کشور در این مدت، ۴۵ هکتار و در مدت مشابه سال گذشته هشت هکتار بود که با وجود تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران اسلامی، مقایسه آمارها بیانگر روند افزایشی سرمایه‌گذاری در کشور است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: استان سمنان رتبه هفتم کشور به لحاظ میزان اراضی واگذار شده در سه ماه نخست سال جهش تولید دارد.

۲۴۶ فقره قرارداد به مساحت ۱۰۳ هکتار در سال ۹۸ در شهرک و نواحی صنعتی استان سمنان منعقد شد.

کل اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ۶ هزار و ۸۸۴ هکتار است.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.