stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024
  • کد خبر : 162371
  • 10 شهریور 1399 - 11:49
3

پلن B مسی

پلن B مسی

مارسل، تصویرگر مشهور به پلن B ستاره بارسلونا پرداخته است.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از آس، لیونل مسی در هفته آخر آگوست همه توجه ها را به خود جلب کرد. مشکلاتش با مدیریت باشگاه بارسلونا و احتمال ترک این تیم باعث شده است که جهان فوتبال به ستاره آرژانتینی بپردازد. هر قدم مهاجم بارسا یک سونامی محسوب می شود. یکی از کسانی که نسبت به شرایط کاپیتان بارسا بی تفاوت نبوده مارسل است. تصویرگر مشهور همه را با آخرین اثر خود با عنوان “پلن B مسی” متعجب کرد. در این تصویر، گرت بیل در کنار ستاره آرژانتینی دیده می شود که در حال یاد دادن گلف به مهاجم بارساست.

مارسل با این تصویر می خواست وضعیت مهاجم رئال مادرید را در سال های اخیر با شرایط کنونی مسی مقایسه کند. باید یادآوری کرد بیل که یکی از خریدهای گرانقیمت باشگاه مادریدی محسوب می شد نقش تعیین کننده ای در تیم ندارد. مسی می تواند این مسیر را در بارسلونا تجربه کند.

این تنها تصویر از مهاجم بارسا در اکانت رسمی مارسل نیست. در تصویر دیگر برایت‌ویت دیده می شود که در حال دزدیدن پیراهن شماره ۱۰ ستاره آرژانتینی است. همچنین در طرح دیگر با عنوان ‌”فقدان بزرگ” مسی در حال پنالتی زدن مقابل دروازه ای است که درونش خوسپ ماریا بارتومئو (رییس باشگاه بارسلونا) حضور دارد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.