stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 162334
  • 10 شهریور 1399 - 10:07
3

سمنانی‌ها ۱.۹ میلیارد ریال در طرح تابستانه امسال کتاب خریدند

سمنانی‌ها ۱.۹ میلیارد ریال در طرح تابستانه امسال کتاب خریدند
قلم/ سمنان- رییس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: بیش از یک میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال کتاب در قالب طرح «تابستانه کتاب ۹۹» در استان به فروش رسید.
قلم | qalamna.ir :

شمسی‌ضحی دوست‌محمدیان روز دوشنبه به رسانه ها بیان کرد: طرح تابستانه کتاب ۹۹ با مشارکت ۱۱ کتابفروشی استان سمنان و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و ایجاد شرایط مناسب برای دسترسی مردم به کتاب اجرا شد.
وی با بیان اینکه این طرح امسال با شعار «کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم» از ۱۸ مرداد همزمان با عید سعید غدیر در استان سمنان آغاز شد افزود: ۱۱ کتابفروشی در این استان در این طرح همکاری و مشارکت داشتند.
دوست محمدیان افزود: در قالب این طرح بیش از یک میلیارد و ۹۴۱ میلیون و ۱۱۱ هزار ریال کتاب از کتابفروشی های طرف قرارداد این طرح در استان سمنان توسط مردم خریداری شد.
رییس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: در قالب طرح تابستانه کتاب ۹۹  شرایط خرید کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب های دانشگاهی با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب ‌فروشی‌های عضو طرح فراهم شد و سقف مجاز خرید برای هر خریدار نیز یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بود.
وی یادآور شد: هفت کتابفروشی شامل پاتوق کتاب، خانه کتاب بامداد، خلاق، سوشیانس، شهر کتاب، کتاب ارسطو و کتاب اشراق در سمنان، ۲ کتابفروشی سرزمین کتاب و کتابکده در شاهرود و ۲ کتابفروشی شهر کتاب و مجموعه فرهنگی دانشجو در دامغان در طرح تابستانه کتاب مشارکت داشتند.
در طرح تابستانه کتاب ۹۹ به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا  و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه از سوی کتابفروشی ها پوشش داده شد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.