stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 16161
  • 02 آذر 1394 - 2:06
3

کی روش با موافقت شفاهی کفاشیان تهران را ترک کرد

کی روش با موافقت شفاهی کفاشیان تهران را ترک کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته با موافقت شفاهی و ضمنی رییس فدراسیون فوتبال تهران را ترک کرده است.

قلم | qalamna.ir :

پس از جلسه ۷ ساعته برگزار شده میان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ریاست فدراسیون فوتبال و اسلامیان نایب رییس اول فدراسیون و افشین پیروانی مدیر ورزشی تیم ملی، موافقت ضمنی و شفاهی کفاشیان با مرخصی کارلوس کی‌روش اعلام شد تا این مرد پرتغالی در نخستین فرصت و پس از انجام کارهای نهایی‌اش ایران را ترک کند.

به همین منظور بر اساس اخبار دریافتی، کی‌روش نیازمند مجوز کتبی کفاشیان برای رفتن به مرخصی نبود و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته تهران را ترک کرد تا به مرخصی برود.

زمان بازگشت کی‌روش به ایران به صورت قطعی مشخص نیست. تیم ملی در فروردین ماه سال جاری مقابل تیم‌های هند و عمان در ورزشگاه آزادی به میدان خواهد رفت. اگر اردوی مد نظر کی‌روش در ابوظبی برپا نشود، به احتمال فراوان این سرمربی پرتغالی تا اردوی قبل از دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به ایران بازنخواهد نگشت اما در صورت برپایی اردوی ابوظبی یا اردوی جایگزین، کی‌روش به ایران برمی‌گردد تا اردوی تیم ملی برپا شود.

اردوی تیم ملی به دلیل مشکلات مالی لغو شده است. مشکلاتی که دامنه آن به مسئله لباس‌های بازیکنان تیم ملی نیز بسط پیدا کرده است. فدراسیون که عنوان می‌کند با مشکل مالی مواجه است منابع لازم برای برپایی اردوی تیم ملی را در اختیار ندارد. این در حالی است که تیم ملی از تاریخ ۱۲ مرداد نیز اسپانسر لباس ندارد و می‌تواند هر برندی را بر تن کند.

بنابراین با توجه به اینکه برگزاری اردوی ناقص در شان تیم ملی نیست، مسئولان تیم ملی فوتبال از شرایط پیش آمده رضایت چندانی ندارند و به دنبال آن هستند که بتوانند شرایط را به منظور برپایی اردوی مد نظر کی‌روش فراهم کنند. / ایسنا 

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.