stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 159827
  • 01 شهریور 1399 - 21:50
1
رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان مرکزی خبر داد :

دانشجوهای علمی کاربردی در سال تحصیلی جدید کل شهریه را وام دریافت میکنند

دانشجوهای علمی کاربردی در سال تحصیلی جدید  کل شهریه را وام دریافت میکنند
۸۵ درصد دانش‌آموختگان علمی‌کاربردی استان مرکزی جذب بازار کار می‌شوند
قلم | qalamna.ir :

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان مرکزی خبر داد:
دانشجوهای علمی کاربردی در سال تحصیلی جدید کل شهریه خود را بصورت وام دریافت میکنند.

قلم‌_ مرکزی _ مهدی رئوفی، رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان مرکزی در نشست با اصحاب رسانه که همزمان با هفته دولت انجام شد گفت : دانشگاه جامع علمی کاربردی با توجه به شیوع ویروس کرونا، در ترم گذشته آموزش‌ها را به صورت مجازی ارائه داد و در ترم جاری نیز از ۱۵ شهریورماه آموزش ها از طریق دو سامانه به صورت مجازی آغاز خواهد شد.

وی افزود: همچنین به روسای مراکز توصیه شده که کلاس های عملی را از ۱۵ شهریور تا ۱۵ آبان به صورت فشرده و با حضور حداکثر پنج دانشجو با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنند، البته ترجیح بر این است که دانشجویان بیشتر دروس نظری را انتخاب کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان مرکزی تصریح کرد: این دانشگاه ۱۲ مرکز علمی و کاربردی در استان مرکزی دارد و حسابداری صنعتی، بهزیستی، سلامت و ایمنی کار، فرهنگ، هنر و روابط عمومی از رشته‌های پرمتقاضی این مراکز است.

رئوفی اضافه کرد: با توجه به سطح بندی انجام شده، امسال برای سومین سال این سطح بندی انجام و مرکز نیم‌ور جزو مراکز برتر کشور و سال گذشته مرکز هپکو جزو ۱۰ مرکز برتر کشور شناخته شد.

وی تفاوت دانشگاه علمی و کاربردی با سایر دانشگاه‌ها را برگزاری کلاس‌های عملی این دانشگاه‌ها در دل صنعت و در محیط واقعی دانست و گفت: طبق بررسی‌های انجام شده ۸۵ درصد دانش آموختگان این دانشگاه به سبب آموزش‌های مهارتی جذب بازار کار می‌شوند.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان مرکزی با اشاره به احداث کارخانه نوآوری در مرکز ماشین سازی خاطرنشان کرد: یک ماده پوششی آنتی ویروس نخستین محصول این کارخانه است که منتظر اخذ مجوز از وزارت بهداشت درخصوص این ماده هستیم، این ماده می تواند بستگی به نوع سطوح از سه تا چهار ماه بر روی سطوح پوشش دهی داشته و سطح را نسبت به ویروس آنفلوآنزا، کرونا و ایذر محافظت کند.

رئوفی افزود: برگزاری یک استارتاپ برای هر مرکز، رویکرد امسال دانشگاه علمی و کاربری است که نخستین آن در ماشین سازی اراک با عنوان فناوری نوین جوش به صورت برخط و مجازی برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد : طبق آمار ۸۵ درصد دانش‌آموختگان علمی‌کاربردی استان مرکزی جذب بازار کار می‌شوند و این از جمله نکات مثبت برای جذب دانشجو در این دانشگاه میباشد.
وی از اعطا وام برابر شهریه هرترم دانشجویان برای دانشجویان خبر داد و گفت با توجه به شرایط جدید به فکر مباحث اقصادی دلنشجویان هستیم و با ارائه تسهیلات آنان را یاری میکنیم .

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.