stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 157538
  • 26 مرداد 1399 - 13:46
3
معاون منابع انساني و پشتيباني شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور اعلام کرد

ابراز رضایت معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از عملکرد شرکت آبفا استان مرکزی در استقرار شرکت یکپارچه

ابراز رضایت معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از عملکرد شرکت آبفا استان مرکزی در استقرار شرکت یکپارچه
دكتر گياهي معاون منابع انساني و پشتيباني شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور در سفر به استان مركزي از روند تشكيل شركت يكپارچه آب و فاضلاب در استان مركزي و فعاليت هاي انجام شده در حوزه منابع انساني ، ابراز رضايت نمود.
قلم | qalamna.ir :

قلم_مرکزی _ ابراز رضایت معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از عملکرد شرکت آبفا استان مرکزی در استقرار شرکت یکپارچه

دکتر گیاهی معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به استان مرکزی از روند تشکیل شرکت یکپارچه آب و فاضلاب در استان مرکزی و فعالیت های انجام شده در حوزه منابع انسانی ، ابراز رضایت نمود.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در سفر یکروزه دکتر گیاهی معاون منابع انسانی و پشتیبانی و همچنین مهندس ایلیادی مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به استان مرکزی ، فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در حوزه منابع انسانی ، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در جلسه ای که بدین منظور در روز دوشنبه ۲۰ مردادماه انجام شد ، دکتر گیاهی با ابراز رضایت از عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اظهار داشت : شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از جمله شرکت های پیشتاز ما در کشور است که طی سالیان گذشته در عرصه های مختلف شایستگی های خود را به خوبی اثبات کرده است.

وی ادامه داد: در موضوع تشکیل شرکت یکپارچه ، شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ، فعالیت های خود را به درستی و حتی زودتر از موعد مقرر انجام داده است که جای قدردانی دارد.

در این جلسه مهندس عرفانی نسب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی روند تشکیل شرکت یکپارچه آب و فاضلاب در استان مرکزی را تشریح نمود و از همکاران هر دو مجموعه در شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی به واسطه همکاری و همراهی در ایجاد تغییر و تحول و تشکیل شرکت یکپارچه قدردانی نمود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی همچنین به طرح مسائل و مشکلات موجود در منابع انسانی در شرکت یکپارچه آب و فاضلاب پرداخت و بر لزوم ایجاد تغییرات در چارت سازمانی ، ایجاد ساز و کار برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی تاکید نمود.

در ادامه این جلسه مهندس امیری معاون منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با تشریح اقدامات انجام شده در این معاونت در راستای یکپارچه سازیگفت : برای تشکیل شرکت یکپارچه ، از سال ۹۸ با مشارکت معاونین و کارشناسان هر دو شرکت کمیته های مختلفی شامل کمیته های منابع انسانی ، مشترکین ، اموال ، فنی و مهندسی ، آمار و اطلاعات و اطلاع رسانی تشکیل گردید.

وی افزود : جلسات مختلف این کمیته ها به صورت مستمر برگزار و گزارش ها و تصمیمیات آنها به کمیته راهبردی به ریاست مدیرعامل شرکت جهت تصویب ارائه می گردید.

در این جلسه همچنین سایر معاونین شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ، نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص موضوع یکپارچه سازی شرکت ها ارایه نمودند و در خصوص مسائل و مشکلات حوزه خود با معاون منابع انسانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بحث و تبادل نظر کردند.

??

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.