stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 156865
  • 24 مرداد 1399 - 11:44
1

بارسلونا، تنها سنگر اسپانیا در لیگ قهرمانان

بارسلونا، تنها سنگر اسپانیا در لیگ قهرمانان

بارسلونا تنها نماینده اسپانیا در این فصل لیگ قهرمانان اروپا است که می‌تواند به نیمه نهایی صعود کند.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از بی ساکر، والنسیا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک شکست سنگین برابر آتالانتا از این رقابت‌ها حذف شد. سپس رئال مادرید با قبول دو شکست مقابل منچسترسیتی از این رقابت‌ها کنار رفت و پنج‌شنبه شب اتلتیکومادرید، یکی از شانس‌های قهرمانی مقابل لایپزیگ حذف شد تا نتواند به نیمه نهایی صعود کند. 

پس از خداحافظی این سه تیم نوبت بارسلونا است که امشب (جمعه) برابر بایرن مونیخ قرار می‌گیرد. اکنون آبی اناری‌ها تنها نماینده لالیگا در لیگ قهرمانان هستند و تنها برای رسیدن به هدف خود تلاش نخواهند کرد. اگر بارسا امشب پیروز نشود لالیگا در میان چهار تیم برتر نماینده‌ای نخواهد داشت. 

آخرین بار در فصل ۰۷-۲۰۰۶ چنین اتفاقی رخ داد. در آن سال تیم‌های بارسلونا، رئال مادرید، والنسیا و اوساسونا در لیگ قهرمانان حضور داشتند. تقریبا همه آن‌ها مطابق انتظار ظاهر نشدند. اوساسونا حتی به مرحله گروهی صعود نکرد و در پلی اف مغلوب هامبورگ شد. از طرفی رئال مادرید و بارسلونا در یک هشتم نهایی به ترتیب برابر لیورپول و بایرن مونیخ حذف شدند. 

والنسیا بهترین نتیجه را در میان تیم‌های اسپانیایی کسب کرد. با این حال از صعود به نیمه نهایی بازماند و نتوانست حریف چلسی ژوزه مورینیو شود. پس از آن اسپانیا حداقل یک نماینده را در نیمه نهایی داشته است. اکنون مانند فصل گذشته بارسا تلاش خواهد کرد که اسپانیایی‌ها را نجات دهد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.