stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 156780
  • 23 مرداد 1399 - 20:46
2
در نشست سرپرست وبگاه خبری قلم استان کرمانشاه با فرمانده مرزبانی مطرح شد:

رسانه ها بازوی مردم و مسئولین هستند/ اصحاب رسانه افسران جنگ نرم اند/ مرزداران افتخار کشور هستند

رسانه ها بازوی مردم و مسئولین هستند/ اصحاب رسانه افسران جنگ نرم اند/ مرزداران افتخار کشور هستند
کرمانشاه/قلم: سرپرست وبگاه خبری قلم استان کرمانشاه با حضور در دفتر فرماندهی مرزبانی استان، ارتقای درجه ایشان را تبریک گفت.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از کرمانشاه، حسین مسکنه سرپرست وبگاه خبری قلم استان کرمانشاه صبح امروز با حضور در دفتر سردار یحیی الهی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه ضمن تبریک ارتقای درجه این فرمانده مرزبانی، پیرامون موضوعات رسانه ای بحث و گفت‌وگو کردند.

سردار الهی در این نشست صمیمی اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها به نقش مهم اصحاب رسانه در کشور تأکید داشته اند که این تاکید نشان از مهم بودن وظیفه رسانه است.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه افزود: آنچه که رهبر معظم انقلاب تأکید دارند این است که خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند، اکنون دشمنان این کشور با تغییر تاکتیک از جنگ مسلحانه به سمت جنگ نرم و فرهنگی روی آورده اند که در اینجا نقش شما خبرنگاران پررنگ‌تر است.

وی تصریح کرد: دشمنان با ایجاد شایعات علیه نیروهای نظامی قصد زیرسؤال بردن سربازان خدوم این کشور را دارند، هرچند که مردم عزیز کشورمان توجهی به این شایعات ندارند اما لازم است که اصحاب رسانه با هوشیاری کامل خود و بیان واقعیت ها نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند.

این فرمانده مرزبانی در پایان گفت: خبرنگاران در کنار انتشار گزارشات از واقعیت های جامعه و تحلیل آن، باید منعکس کننده عملکرد مسؤلین باشند که این چنین کم و کاست ها بهتر نمایان تر خواهد شد و به نوعی می‌توان گفت اصحاب رسانه بازوی مردم و مسئولین هستند.

پیش از سخنان سردار الهی، حسین مسکنه سرپرست وبگاه خبری قلم استان کرمانشاه ضمن تبریک ارتقاء درجه ایشان به سرتیپ دومی، گزارشی از عملکرد وبگاه خبری قلم و وضعیت خبری استان ارائه نمود.

مسکنه در این نشست اظهار داشت: رسانه و خبرنگار واقعی شخصی‌ست که منافع مردم، کشور و استان را بر منافع شخصی خود ترجیح می‌دهد.

وی افزود: آنچه که برای یه خبرنگار واقعی باید مهم باشد این است که با بیان واقعیت ها و پیگیری مطالبات مردمی بتواند گره ای از کار مردم باز کند.

سرپرست وبگاه خبری قلم استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه مرزداران افتخار کشور هستند و ما مردم امنیت موجود کشور را مدیون مرزداران هستیم، آمادگی این رسانه را درجهت پوشش اخبار حوزه مرزبانی اعلام کرد.

در پایان این نشست، سردار یحیی الهی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با اهدای لوحی، از زحمات حسین مسکنه سرپرست وبگاه خبری قلم استان کرمانشاه و سرکار خانم نازنین حاجی علی اکبری خبرنگار حوزه نظامی قلم تقدیر کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.