stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 156762
  • 23 مرداد 1399 - 17:44
2

انتخاب سرمربی تیم لیگ برتری والیبال قزوین

انتخاب سرمربی تیم لیگ برتری والیبال قزوین
قزوین – قلم– مدیرعامل باشگاه شهرداری قزوین گفت: چهار مربی برای هدایت تیم شورا و شهرداری قزوین در لیگ برتر مطرح شده بودند که در نهایت با مسعود آرمات به عنوان سرمربی تیم به توافق رسیدیم.
قلم | qalamna.ir :

محمدابراهیم عصارزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار قلم افزود:  علی موذن، ناصر شهنازی و محمد شعبان گزینه‌های دیگر هدایت نماینده قزوین در لیگ برتر والیبال بودند که قرار شد علی موذن سرمربی فصل گذشته شهرداری قزوین، مدیر فنی تیم در فصل جدید باشد.

وی در خصوص جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی، اضافه کرد: استفاده از بازیکنان بومی در اولویت مدیریت باشگاه قرار دارد ولی باید با توجه به اهداف و بودجه باشگاه در این خصوص تصمیم گیری شود.

عصارزاده افزود: مسابقات لیگ برتر والیبال از اواسط شهریورماه شروع می‌شود و ما منتظر مصوبات ستاد مقابله با کرونا نیز هستیم تا براساس آن برنامه ریزی‌های لازم را برای حضور در لیگ برتر داشته باشیم.

این مسوول افزود: مراسم قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران شامگاه گذشته انجام شد و تیم شورا و شهرداری قزوین در هفته اول لیگ برتر ۹۹ به مصاف ‌شهرداری ورامین خواهد رفت.

عصارزاده در خصوص هدف تیم شهرداری قزوین برای حضور در لیگ برتر، افزود: در اولین تجربه خود برای حضور در این مسابقات به دنبال تثبیت وضعیت خود در لیگ برتر هستیم چون مسابقات این رده امسال با ۱۴ تیم بسته شده و چهار تیم به لیگ دسته اول سقوط خواهند کرد.

وی گفت: با توجه به زمان کم تا شروع مسابقات و آماده سازی تیم و همچنین کمبود بازیکنان در سطح لیگ برتر کشور، کار سختی در پیش داریم ولی امیدواریم با حمایت تماشاگران و بازیکنان قزوینی و مسوولان استان به موفقیت‌های لازم دست یابیم.

تیم والیبال شهرداری قزوین سال گذشته در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در دوره مقدماتی در گروه خود اول شد و طبق ارزیابی فدراسیون که با حضور هشت تیم برتر صورت گرفت به مقام سوم دست یافت.

 با اعلام آمادگی باشگاه شهرداری قزوین و تایید فدراسیون والیبال،  سوت لیگ برتر این رشته بعد از ۱۳ سال در قزوین نواخته می‌شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار هادی درزی رامندی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.