stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 156759
  • 23 مرداد 1399 - 17:42
2

معرفی قزوین به عنوان استان ممتاز در برگزاری مانور زلزله

معرفی قزوین به عنوان استان ممتاز در برگزاری مانور زلزله
قزوین – قلم– معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: با توجه به ارزیابی سازمان مدیریت بحران کشور، قزوین در برگزاری مانور زلزله و ایمنی مدارس به عنوان استان ممتاز دست یافت.
قلم | qalamna.ir :

نادر میرزایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار قلم افزود: بیست و یکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور ۱۵ آذر سال گذشته برگزار شد.

وی اضافه کرد: با توجه به ارزیابی سازمان مدیریت بحران کشور استان‌های همدان، قزوین، آذربایجان شرقی و یزد با توجه به بهترین عملکرد در برگزاری مانور حائز رتبه ممتاز شدند.

این مسوول گفت: همچنین در این ارزیابی استان‌های گلستان، چهارمحال و بختیاری و سمنان به دلیل ارتقای چشمگیر سطح کیفی برگزاری نسبت به سال‌های گذشته حائز رتبه عالی و استان‌های بوشهر، فارس، آذبایجان غربی، اصفهان، البرز ، خراسان جنوبی، مرکزی و گیلان به امتیاز نمونه دست یافتند.

وی گفت: مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین نیز با توجه به کسب این امتیاز، از همکاری و اقدامات تمامی مدیران و دست اندرکاران در برنامه ریزی و برگزاری مانور قدردانی کرده و خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌ها برای آموزش و ارتقای سطح آگاهی جامعه به ویزه دانش آموزان در مقابله با زلزله شده است.

میرزایی ضمن قدردانی از حوزه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در برگزاری مطلوب عملیات این مانور، اظهار امیدواری کرد:در ادامه نیز شاهد تداوم این همکاری‌های مثبت برای ارتقای سطح آگاهی جامعه در برابر حوادث غیرمترقبه به ویژه زلزله باشیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.