stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 156739
  • 23 مرداد 1399 - 16:23
1
شهردار کرمانشاه تأکید کرد:

بهره برداری از تقاطع سپهبد شهید قاسم سلیمانی اولویت اول شهرداری کرمانشاه

بهره برداری از تقاطع سپهبد شهید قاسم سلیمانی اولویت اول شهرداری کرمانشاه
کرمانشاه/قلم: شهردار کرمانشاه در حاشیه بازدید از روند ساخت تقاطع سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: بهره برداری از تقاطع سپهبد شهید قاسم سلیمانی اولویت اول شهرداری است.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، دکتر سعید طلوعی در بازدید هفتگی از روند پروژه تقاطع سپهبد قاسم سلیمانی بر تسریع در روند ساخت و اتمام این پروژه تاکید کرد.

شهردار کرمانشاه در این بازدید اظهار داشت: با توجه به وضعیت کشور که در بحران اقتصادی و تحریم است و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید داخلی کلیه مواد اولیه از جمله سگمنت و کابل اتصال آن در داخل کشور تولید و خریداری شده است.

وی افزود: هیچ کدام از مسائل تحریمی و اقتصادی که کشور درگیر آن است نباید در روند ساخت و ساز پروژه های در دست اقدام است از جمله تقاطع شهید سپهبد سلیمانی اخلال ایجاد کند.

دکتر طلوعی با تاکید بر روان سازی ترافیک حاشیه کارگاه تقاطع شهید سلیمانی گفت: تا پایان شهریور ماه سال جاری مسیر راست‌گرد های شرق به شمال و جنوب به شرق افتتاح می شود.

شهردار کرمانشاه با گلایه از برخی ادارات که در روند ساخت این پروژه اختلال ایجاد کرده اند بیان داشت: ادارات آبفا، شرکت گاز و مخابرات در این پروژه معارض تأسیساتی دارند که روند رفع معارضین تأسیساتی به کندی پیش می‌رود.

وی ادامه داد: کند روی در رفع معارضین تأسیساتی ممکن است که در روند ساخت و تکمیل این پروژه اخلال ایجاد کند که موجب نارضایتی شهر‌وندان می شود و در ادامه از ادارات آبفا، شرکت گاز و مخابرات خواست که در روند رفع معارضین تأسیساتی خود تسریع داشته باشند.

گفتنی است که پروژه تقاطع سپهبد شهید قاسم سلیمانی بزرگترین پروژه عمرانی-خدماتی ۶ ماهه نخست سال ۹۹ استان کرمانشاه است.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.