stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 156733
  • 23 مرداد 1399 - 15:39
0

رونالدو به بارسلونا پیشنهاد داده شد

رونالدو به بارسلونا پیشنهاد داده شد

خورخه مندس که دنبال یک تیم جدید برای ستاره پرتغالی است این بازیکن را به باشگاه بارسلونا پیشنهاد داد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از بی ساکر، پیشنهاد شدن کریستیانو رونالدو به بارسلونا برای فصل آینده به نظر یک خبر باور نکردنی می رسد اما یک نفر این موضوع را تایید کرده است. گیلم بالاگه، روزنامه نگار اسپانیایی در یک برنامه زنده به تمام جزئیات عجیب‌ترین انتقال احتمالی چند سال اخیر اشاره کرد. به گفته بالاگه این پیشنهاد به این خاطر داده شده است که ستاره پرتغالی می خواهد با چالش جدیدی روبه‌رو شود و به دوران موفق خود در یوونتوس پایان دهد. 

خورخه مندس، مدیر برنامه مهاجم ۳۵ ساله با باشگاه های برجسته ای تماس داشت که در این میان نام بارسلونا هم دیده می شود. بالاگه همچنین اعلام کرد پاری سن ژرمن جزو تیم‌هایی محسوب می‌شود که به شدت علاقه مند به جذب مهاجم سابق رئال مادرید است. همچنین چند باشگاه حاضر در لیگ MLS  آمریکا خواهان ستاره پرتغالی هستند. 

دستمزد میلیونی رونالدو می‌تواند یکی از دلایلی باشد که انتقال این بازیکن به تیم دیگری ممکن نشود. او ۲۳ میلیون یورو دریافت می‌کند. روزنامه نگار اسپانیایی در این رابطه اظهار کرد: “نمی‌دانم تیمی بتواند این رقم را بپردازد.” اگر بارسلونا بپذیرد که ستاره پرتغالی در نوکمپ بازی کند می توان رونالدو و مسی را در یک تیم دید. با وجود این که چنین انتقالی تنها یک گزینه است اما به نظر بعید می‌رسد این جا به جایی انجام شود.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.