stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 156681
  • 23 مرداد 1399 - 15:25
2
مرتضی گرامی

احمدی نژاد گزینه جبهه پایداری برای انتخابات ۱۴۰۰ نیست

احمدی نژاد گزینه جبهه پایداری برای انتخابات ۱۴۰۰ نیست
مرتضی گرامی دبیر جبهه پایداری استان مرکزی در نشست فصلی جبهه پایداری استان مرکزی اعلام : احمدی نژاد گزینه جبهه پایداری برای انتخابات ۱۴۰۰ نیست
قلم | qalamna.ir :

قلم _ مرکزی _ دبیر جبهه پایداری استان مرکزی عصر دیروز در نشست فصلی جبهه پایداری استان مرکزی گفت : جبهه پایداری برای انتخابات ۱۴۰۰ به کاندید خاصی نرسیده و بررسی ها برای شناسایی شخص شاخص و اصلح در این جبهه بصورت کاملا طبیعی در حال ادامه است .

وی در جمع فعالان سیاسی و اجتماعی اضافه کرد : در انتخابات اخیر مجلس در استان مرکزی جبهه پایداری  از ۶ کاندیدا که به آرمان های پایداری نزدیک بودن حمایت کرد که نتیجه حمایت پیروزی ۴نفر بود .

وی خاطر نشان کرد حمایت پایداری از یک شخص دلیل بر عضویت آن شخص نیست و تنها میتوان گفت این کاندیدا دارای روحیاتی نزدیک به پایداری بوده است و عضو رسمی ما نیست.

وی گفت : احمدی نژاد قطعا حتی در صورت تایید صلاحیت گزینه جبهه پایداری ‌نبوده و جبهه پایداری به دنبال شخصی جهادی ، انقلابی ، دلسوز با کارنامه درخشان است .

دبیر جبهه پایداری استان مرکزی اضافه کرد : جبهه پایداری هدفی جز پیشرفت انقلاب اسلامی و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی نداشته  و عملکرد ده ساله اخیر جبهه پایداری نشان دهنده این موضوع است .

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.