stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 156452
  • 22 مرداد 1399 - 19:55
4

زیرساخت‌های گردشگری مذهبی دیباج فراهم شود

زیرساخت‌های گردشگری مذهبی دیباج فراهم شود
قلم/سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به ظرفیت مطلوب گردشگری شهر دیباج، گفت: زیرساخت‌های توسعه گردشگری مذهبی به منظور رونق اقتصادی و ایجاد درآمد پایدار در شهر دیباج فراهم شود.
قلم | qalamna.ir :

منوچهر فخری، عصر چهارشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دیباج در سالن جلسات شهرداری این شهر اعلام کرد: شهر دیباج ظرفیت‌های خوبی برای جذب گردشگر دارد که باید با رفع مشکلات زیرساختی برای توسعه این بخش در منطقه اقدام کرد.
وی خاطر نشان کرد: در سال‌های گذشته با رفع مشکلات زیرساختی و اقدام‌های مسوولان، شاهد مهاجرت معکوس در شهر دیباج هستیم که باید با افزایش جمعیت برای توسعه زیرساخت‌ها هم در این شهر اقدام شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی به طور جد در دستور کار شهرداری دیباج باشد و ساخت بام این شهر با همکاری و جذب فعالان اقتصادی انجام شود.
وی افزود: اهمیت بازدیدهای میدانی برای اجرای طرح‌های عمرانی بیشتر از برگزاری جلسات است و با برنامه‌ریزی اصولی تلاش‌ می‌شود از طرح‌های در حال ساخت استان در نقاط مختلف شهری و روستایی به صورت مستمر بازدید شود.
فخری یادآور شد: از طریق ظرفیت‌های قانونی برای ساخت بام دیباج و بوستان کودک این شهر با اعطای تسهیلات اقدام‌هایی از سوی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان انجام‌ می‌شود.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.