stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 15640
  • 29 آبان 1394 - 12:22
2

جزئیاتی از جراحی مخفیانه کارلوس کروش در پرتغال

سرمربی تیم ملی ایران در سفر اخیر خود به کشور پرتغال، زیر تیغ جراحان رفت.

قلم | qalamna.ir :

بیماری کارلوس کروش ، این جدیدترین شایعه ای بود که فوتبال ایران را در نوردید . سرمربی در یک ماه گذشته ، چندباری درباره بیماری اش سخن گفته بود. این که فشار عصبی برایش خوب نیست و دیگر نمی تواند این همه جنگ و دعوا را تحمل کند. با این وجود کسی باورش نمی شد این بیماری خطرناک باشد و منتقدانش چون مایلی کهن و اسدی با تمام فشار به او حمله می کردند. کارلوس در دو هفته گذشته سعی کرده بود فشار انتقاداتش از منتقدان را کم کند و مدام می گفت حرف نمی زند. این سکوت البته بی ارتباط با بیماری اش نبود. علی کفاشیان اولین بار گفت فشارهای عصبی کارلوس را بیمار کرده و وقتی او برای درمان بیماری اش ، دو ماه مرخصی خواست ، برایش شایعه ابتلاء به بیماری معده را نوشتند. درحالی که اگرچه دردهای شکمی را این اواخر سرمربی تیم ملی داشته اما هیچ گاه مشکلی از معده نداشته است. اما بیماری او چه بوده؟ دردی که قطعا سرطان معده نیست و همه اعضای کادرفنی تکذیبش کردند و حالا با قدرت می گویند کارلوس از تک تک شان سالم تر است. سرمربی تیم ملی ایران به دلیل دل دردهای شدید مجبور شد به پزشکان مراجعه کند و علت دل درد شدید خود را جویا شود. پس از عکسبرداری ها و آزمایش ها مشخص شد او با مشکلاتی در روده خود روبروست و باید هر چه سریعتر آن را جراحی کند. پزشکان به کارلوس کروش گفتند باید حراجی کولون انجام دهد که طی آن، بخشی از روده بریده می شود. سرمربی تیم ملی هم در سفر آخرش به پرتغال که اتفاقا نزدیک به سه ماه به طول انجامید، در بیمارستان بستری بود و جراحی کولون را انجام داد. با استراحت کامل این مربی و همینطور طی کردن طول درمان به دور از استرس و فشار، او توانست خیلی زود سلامتی خود را بازیابد.

دو روز قبل بود که خبرآنلاین به نقل از منابع مطلعش در بیمارستان ایرانیان دوبی نوشته بود کارلوس به تازگی در پرتغال زیر تیغ جراحان رفته است اما این جراحی ارتباطی به بیماری خطرناک سرطان معده ندارد و حالا با انتشار جزئیاتی تازه جراحی سرمربی تیم ملی ، هواداران مرد پرتغالی دیگر دلیلی برای نگرانی ندارند.

کارلوس عملی پیش گیرانه را انجام داده تا با برداشته شدن کولون ملتهب از احتمال پیشروی بیماری اش به سمت بیماری ها لاعلاج جلوگیری شود و حالا هم برای ادامه درمان ، نیاز به کمی استراحت بی استرس دارد. او شرایطش را برای کار کم دردسر و بدون حاشیه در ایران به علی کفاشیان گفته است و حالا باید فدراسیون فوتبال شرایطی را فراهم کند تا او برای رساندن تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۸ که آخرین ماموریتش در تهران خواهد بود ، با آرامش خاطر به کارش برسد.//خبرآنلاین

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.