stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 156225
  • 22 مرداد 1399 - 13:32
2
مدیر روابط عمومی سازمان صنعت معدن تجارت استان مرکزی؛

رسانه هایی که از سلایق و نیازهای مخاطب خود عقب نمانده اند موفق ترند

رسانه هایی که از سلایق و نیازهای مخاطب خود عقب نمانده اند موفق ترند
قلم / مرکزی - اعتماد پور مدیر روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان مرکزی از رسانه هاخواست تا با توجه به سلایق و نیازهای مخاطب رسانه را بروز نگه دارند .
قلم | qalamna.ir :

ابوالفضل اعتمادپور مدیر روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی در گفتگوی اختصاصی با قلم در خصوص فعالیت رسانه ها و عملکرد آنان گفت : در دنیای امروز و افزایش سطح مطالعه مردم در  فضای مجازی مخاطبان زیادی به دنبال کسب خبر و اخبار اختصاصی حوزه فعالیت و علایق خود هستند که همین موضوع باعث میشود رسانه ها برای ادامه حیات خود و رقابت با دنیای مجازی ذائقه مخاطب را شناسایی و برای آن محتوا سازی کنند .

وی با اشاره به جایگاه سواد رسانه ای در دنیای امروزی گفت : امیدوارم مدیران،  سواد رسانه ای را در دستور کار خود قرار دهند تا باعث شناخت بیشتر جایگاه رسانه شده و از فاصله گیری با رسانه ها خود داری کنند، چراکه رسانه ها بازوی خارجی مدیران در انتقال اطلاعات به مردم هستند .

مدیر روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت  افزود :  صنایع نیاز جدی و فوری به رسانه ها دارند تا با ارائه سطح فعالیت باعث شناخت مردم و بازار با محصولات و خدمات خود شوند و بازار خود را رونق دهند .

وی خاطر نشان کرد : حوزه صنعت  نیاز به حمایت و محتوا سازی و توجه ویژه دارد که حمایت رسانه ها میتواند باعث پیشرفت  صنایع اثر گذار و ترقی سطح زندگی قشر کارگر و صنعتگر شود . 

اعتماد پور در پایان گفت :دست یاری صمت به سوی نخبگان فرهنگی هنری صنعتی و دانشگاهی باز است و از هر ایده ، طرح و سوژه جهت حل مشکلات صنایع حمایت خواهد کرد .

انتهای پیام./

هشتگ: , , , , , , ,
  • خبرنگار براتی
  • منبع : مصاحبه اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.