stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 155984
  • 21 مرداد 1399 - 17:01
4

استان سمنان ظرفیت برگزاری تجمعات را ندارد

استان سمنان ظرفیت برگزاری تجمعات را ندارد
قلم/ سمنان- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شاهرود گفت: استان سمنان ظرفیت برگزاری مراسم مختلف به دلیل روند افزایشی شیوع ویروس کرونا را ندارد بنابراین باید در آیین محرم حسینی امسال از نظر زمان عزاداری و نذورات محدودیت‌های جدی ایجاد شود.
قلم | qalamna.ir :

رضا چمن روز سه‌شنبه در ستاد مدیریت مقابله با کرونا در سالن یادگار امام خمینی (ع) استانداری سمنان افزود: روند جدی و پر سرعت شیوع ویروس کرونا در استان سمنان نگران‌کنندهاست.

وی با بیان اینکه از روزهای گذشته گزارش‌های نگران کننده‌ای از روند فوت و ابتلا مردم منطقه کرونا می‌شود، تصریح کرد: موج دوم شیوع این س از هفته‌های گذشته در استان سمنان شدت گرفته است و در مجموع اوضاع شاهرود و میامی و دیگر نقاط استان به دلیل ابتلا قابل توجه به این ویروس، خوب نیست.

وی بیان کرد: استان سمنان ظرفیت برگزاری مراسم مختلف به دلیل روند افزایشی ویروس کرونا ندارد و تا آنجایی که می‌ود در برگزاری آیین محرم حسینی از نظر زمان عزاداری و نذورات محدودیت ایجاد شود.

رییس دانشگاه علم پزشکی شاهرود ادامه داد: انجام پذیرایی در مراسم محرم امسال به طور جد ممنوع است و برگزاری آیین‌ای خاص برای جلوگیری از تجمع در ماه‌ای محرم و صفر لغو شود.

وی ابرازداشت: دشمنان با توجه به شیوع ویروس کرونا، برخلاف سال‌های قبل می‌خواهند مراسم محرم در کشور را برجسته نشان دهند و بعد از مدتی بگویند علت افزایش ابتلا یا فوتی به دلیل شیوع این ویروس در ایران، مراسم محرم و صفر بود و در مجموع اعتقادات مردم را زیرسوال ببرنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود یادآور شد: مردم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در عزاداری محرم حسینی بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

 

 

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.