stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 155768
  • 21 مرداد 1399 - 11:43
5

عدم رضایت از سرعت پیشرفت مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه

عدم رضایت از سرعت پیشرفت مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه
قلم/ سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با ابراز نارضایتی از سرعت پیشرفت کار مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه گفت عذرهایی مبنی بر مسائل مالی و مرتبط کردن این موضوع با کندی پیشرفت طرح به هیچ عنوان از سوی پیمانکار پذیرفته نیست.
قلم | qalamna.ir :

منوچهر فخری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی احداث مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه به منظور بررسی مسایل و موارد پیرامون این طرح، تاکید کرد: مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه یکی از طرح‌های مطلوب گردشگری در استان است که با عنایت شخص رئیس دولت تدبیر و امید و پیگیری‌های ویژه وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در شهرستان سرخه کلید خورده و نیاز است تا روند عملیات اجرایی این طرح شتاب گیرد.

وی با ابراز نارضایتی از سرعت پیشرفت کار توسط پیمانکار این طرح، گفت: اعتبار مطلوبی به صورت نقدی برای تکمیل و به سرانجام رسیدن این طرح تخصیص یافته که به سبب همین امر عذرهایی مبنی بر مسائل مالی و مرتبط کردن این موضوع با کندی پیشرفت طرح به هیچ عنوان از سوی پیمانکار پذیرفته نیست.

فخری افزود: مسائل و موارد پیرامون زمین و برق این طرح از طریق راه و شهرسازی و مدیریت توزیع نیروی برق استان پیگیری و مرتفع می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تاکید بر اینکه بر سر مسائل حوزه عمرانی و پیشرفت فیزیکی طرح‌ها به هیچ عنوان با هیچ فردی عقد اُخوت نبسته و کوتاهی‌ها قابل چشم پوشی نیست، به پیگیری مسائل و موارد پیرامون این طرح و پیشرفت فیزیکی آن توسط استاندار سمنان به صورت مستمر اشاره داشت و تاکید کرد: پیشرفت عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی گردشگری سرخه به صورت مستمر و روزانه توسط حوزه معاونت عمرانی استانداری پیگیری و هر ۱۵ روز از روند عملیات احداث بازدید به عمل می‌آید و در صورت عدم تسریع و پیشرفت مطلوب، برخورد جدی و قانونی می‌شود.

 

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.