stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 154800
  • 18 مرداد 1399 - 15:01
2

شمار جانباختگان کرونا در فارس به ۶۰۰ نفر رسید

شمار جانباختگان کرونا در فارس به ۶۰۰ نفر رسید
بر اساس آخرین آمار‌ شمار جانباختگان بیماری کروناویروس در استان فارس، به مرز ۶۰۰ نفر رسید.
قلم | qalamna.ir :

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از روز گذشته تاکنون، متاسفانه ۱۱ هم استانی دیگر جان خود را در اثر بیماری کووید ۱۹ از دست دادند که با این تعداد، مجموع جانباختگان این بیماری در فارس، به ۵۹۹ نفر رسیده است.

دکتر عبدالرسول همتی با اشاره به بررسی۲۲۵ هزار و ۷۸۵ نمونه در آزمایشگاه‌های تشخیصی استان فارس، افزود: از ابتدای شیوع کروناویروس در استان فارس تاکنون، ۳۵هزار و ۷۷۱ مبتلا شناسایی شده است.

وی با اشاره به بستری بودن ۹۰۹ بیمار مشکوک و یا دارای علامت ابتلا به کروناویروس در بیمارستان‌های استان، اظهارداشت: از این تعداد، ۱۰۷ بیمار  به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

همتی، مجموع بهبود یافتگان این بیماری که از مراکز درمانی استان ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند را ۳۲ هزار و ۵۶۵ نفر اعلام کرد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از مردم استان خواستضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک به عنوان راهکار مهم حفاظت در برابر این بیماری؛ در این اعیاد مبارک با آرزوی سلامتی برای همه هموطنان و مدافعان سلامت، برای شکست این ویروس منحوس و رهایی جهانیان دعا کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.