stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 154787
  • 18 مرداد 1399 - 14:21
1

ثبت ۴.۵ میلیون دقیقه ترافیک خروجی بین‌الملل

ثبت ۴.۵ میلیون دقیقه ترافیک خروجی بین‌الملل

آمار منتشرشده حاکی از ثبت چهار میلیون و ۵۰۷ هزار و ۸۵۰ دقیقه ترافیک خروجی بین‌الملل در شرکت مخابرات ایران در سه ماهه ابتدایی سال جاری است.

قلم | qalamna.ir :

آمار منتشرشده در وب‌سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از سه ماهه اول سال جاری نشان می‌دهد ترافیک خروجی بین‌الملل در شرکت مخابرات ایران در این دوره، چهار میلیون و ۵۰۷ هزار و ۸۵۰ دقیقه و همچنین ترافیک ورودی بین‌الملل به این شرکت، یک میلیون و ۲۶۳ هزار و ۱۲۲ دقیقه بوده است.

مجموع ترافیک خروجی از مخابرات به سمت اپراتورهای سیار، یک میلیارد و ۸۴۸ میلیون و ۸۰۷ هزار و ۸۷۳ دقیقه بوده است. همچنین ترافیک ورودی از سمت اپراتورهای سیار به شرکت مخابرات، یک میلیارد و ۳۱۱ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۳۴۰ دقیقه بوده است.

همچنین ترافیک خروجی از شرکت مخابرات به سایر اپراتورها سیار نیز حاکی از ثبت یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون و ۷۸۷ هزار و ۷۲۹ دقیقا و ترافیکک ورودی از سایر اپراتورهای ثابت به سمت مخابرات، یک میلیارد و ۵۶۵ میلیون و ۵۲ هزار و ۶۱۴ دقیقه بوده است.

درصد مکالمات موفق شرکت مخابرات ایران، با هر یک از اپراتورهای سیار همراه اول، ایرانسل و رایتل و همچنین با اپراتورهای ثابت در جدول زیر آمده است. این آمار حاکی از آن است که درصد مکالمات موفق ورودی مخابرات ۵۳.۲۷ درصد و مکالمات خروجی این شرکت ۴۶.۶۸ بوده است.

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.