stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 154743
  • 18 مرداد 1399 - 12:19
0

چه تیمی از حذف رئال مادرید و رونالدو خوشحال شد؟

چه تیمی از حذف رئال مادرید و رونالدو خوشحال شد؟

رئال مادرید و ستاره پرتغالی نتوانستند به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند که خبر خوبی برای اتلتیکومادرید بود.

قلم | qalamna.ir :

لیگ قهرمانان اروپا جمعه پس از پنج ماه از سر گرفته شد و در نخستین شب دو تیم بزرگ رئال مادرید و یوونتوس حذف شدند. سفیدپوشان که به ورزشگاه اتحاد رفته بودند تا شکست ۲ بر یک را جبران کنند دوباره با نتیجه مشابه مغلوب منچسترسیتی شدند. یوونتوس در خانه پیروز شد اما این برد برای صعود کافی نبود. پس از این که ممفیس دپای گل نخست لیون را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند کریستیانو رونالدو توانست دبل و نتیجه را جبران کند اما بانوی پیر برای صعود باید یک گل دیگر به ثمر می رساند که این اتفاق نیفتاد و از این رقابت ها کنار رفت.

حذف رونالدو و رئال مادرید خبر خوشی برای اتلتیکومادرید محسوب می شود چون ستاره پرتغالی و سفیدپوشان کابوس روخی بلانکو در لیگ قهرمانان هستند. تنها آن ها توانستند در مراحل حذفی شاگردان دیگو پابلو سیمئونه را حذف کنند. رئال مادرید چهار بار شکست اتلتیکو را رقم که زد که دو بار این اتفاق در فینال رخ داد و قرمز و سفیدپوشان در کسب جام ناکام ماندند. سال گذشته نیز رونالدو با یوونتوس شکست ۲ بر صفر در ورزشگاه واندا متروپولیتانو را با پیروزی ۳ بر صفر جبران کرد. هر سه گل بانوی پیر را ستاره پرتغالی به ثمر رساند تا دوباره با پیراهن تیم دیگری اجازه صعود به اتلتیکو را ندهد. 

اکنون قرمز و سفیدپوشان با شکست لیورپول، مدافع عنوان قهرمانی در مرحله یک چهارم نهایی حضور دارند و با توجه به قرعه نسبتا آسانی که پیش رو دارند می توانند از این فرصت بهترین بهره لازم را ببرند تا به هدف خود یعنی قهرمانی برسند. آن ها در گام نخست باید به مصاف لایپزیگ بروند و در صورت پیروزی با برنده دیدار پاری سن ژرمن و آتالانتا روبرو خواهند شد. سپس فینال را پیش رو خواهند داشت و مطمئن هستند که دیگر با رونالدو و رئال مادرید در این مرحله روبرو نخواهند شد. 

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.