stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 15473
  • 28 آبان 1394 - 11:42
3

زیدان: آماده شدن مسی خبر خوبی برای رئال نیست

اسطوره فوتبال فرانسه به ستایش از تونی کروس پرداخت و او را بازیکنی ایده‌آل برای میانه میدان رئال مادرید دانست. البته او رسیدن مسی به شرایط بازی قبل از ال کلاسیکو را خبر خوبی برای رئال نمی داند.

قلم | qalamna.ir :

روزنامه بیلد آلمان نوشت :  در حساس ترین بازی هفته دوازدهم رقابتهای لیگا، شنبه رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو از بارسلونا پذیرایی می کند.

زین الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه به مناسبت این دیدار حساس در گفت و گویی که با روزنامه بیلد داشت درباره تونی کروس، ستاره آلمانی رئال صحبت کرد و گفت: کروس بازیکنی ایده‌آل و مناسب برای میانه میدان رئال است. او دومین سال حضورش در رئال مادرید را پشت سر می گذارد و در این دو سال توانسته به خوبی خود را با شرایط فوتبال اسپانیا سازگار کند.

او ادامه داد: از زمانی که کروس به رئال مادرید پیوسته، همه چیز تغییر کرده است. به خوبی می دانیم که شرایط بازی در بوندسلیگا به کلی متفاوت با لالیگا است. کروس این تفاوت را به خوبی درک کرده است و الان در میانه میدان رئال بازیهای درخشانی را به نمایش می گذارد. او گمشده رئال در میانه میدان بود و با پیوستن به این تیم توازن را به خط میانی هدیه داد. کروس بازیکنی کاملا مناسب برای رئال به شمار می آید.

مسی نزدیک به دو ماه است که نتوانسته برای بارسلونا به میدان رود اما به نظر می رسد که او می تواند در دیدار شنبه شب برابر رئال مادرید، آبی-اناریها را همراهی کند.

زیدان در واکنش به بازگشت مسی گفت: حضور مسی در ال کلاسیکو نمی تواند خبر خوبی برای رئال باشد. او بازیکن بسیار بزرگی است و در هر دیداری می تواند سرنوشت ساز باشد. ما درباره بازیکنی صحبت می کنیم که هر تیم دوست دارد که او را در اختیار داشته باشد.

زیدان در ادامه سخنان خود درباره بایرن مونیخ هم صحبت کرد و گفت: بایرن پپ گواردیولا از آماده ترین و بهترین تیم های حال حاضر فوتبال اروپا است. این تیم یکی از شانس های کسب عنوان قهرمانی در هر رقابتی است.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.