stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 154686
  • 18 مرداد 1399 - 7:55
1

ترامپ: پیروز انتخابات شوم، به سرعت با کره‌شمالی توافق می‌کنم

ترامپ: پیروز انتخابات شوم، به سرعت با کره‌شمالی توافق می‌کنم

رئیس جمهوری آمریکا در جریان کنفرانس خبری خود گفت، چنانچه پیروز انتخابات ریاست جمهوری شود، به سرعت توافق‌هایی با کره‌شمالی و ایران در خصوص برنامه‌های هسته‌ای آنها حاصل می‌کند.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا جمعه به خبرنگاران گفت: اگر ما پیروز انتخابات شویم، به سرعت با ایران توافق خواهیم کرد و همچنین خیلی زود توافق‌هایی با کره‌شمالی خواهیم داشت.

رئیس جمهوری آمریکا در بخش دیگر صحبت‌هایش به انفجار مهیب بیروت اشاره کرده و گفت، مقام‌های آمریکایی در حال حاضر به لبنان رفته‌اند تا تقاضا برای کمک‌های انسان‌دوستانه بیشتر را مورد بررسی و شناسایی قرار دهند.

ترامپ جمعه گفت: ایالات متحده اکنون در کنار مقام‌های میدانی در لبنان است تا نیازهای بهداشتی و بشردوستانه بیشتر را شناسایی کند و ما کمک بیشتر را تامین خواهیم کرد.  

ترامپ همچنین گفت، او بیروت را از حرکت سه هواپیمای آمریکایی با محموله تجهیزات پزشکی و کادر درمانی مطلع کرده است. رئیس جمهوری آمریکا در ادامه گفت، روز یکشنبه با امانول ماکرون رئیس جمهوری فرانسه، رهبران لبنان و دیگر کشورها درباره تامین کمک بیشتر تماس خواهد داشت.

دونالد ترامپ همچنین در پیامی توییتری گفت که به طور جداگانه با میشل عون، رئیس جمهوری لبنان و ماکرون تلفنی صحبت کرده و به کنفرانس کمک بین‌المللی به لبنان ملحق می‌شود.

انتهای پیام 

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.