stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 154659
  • 17 مرداد 1399 - 23:17
2

فکری: بازیکنان نساجی با تمام وجود فوتبال بازی می‌کنند

فکری: بازیکنان نساجی با تمام وجود فوتبال بازی می‌کنند
قلم/ اصفهان _ سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: همین که بازیکنانم با عشق و تمام وجود برای نساجی بازی می‌کنند برای ما کافی است و نتیجه بازی شاید بعد از این تلاش‌ها باشد.
قلم | qalamna.ir :

هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، روز گذشته با برگزاری ۲ دیدار آغاز شد که در یکی از این رقابت‌ها سپاهان اصفهان مقابل نساجی مازندران با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

فوتبال روی دیگرش را به ما نشان داد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل نساجی مازندران گفت که در این بازی فوتبال روی دیگرش را به زردپوشان اصفهانی نشان داده است.

امیر قلعه‌نویی پس از شکست یک بر صفر سپاهان مقابل نساجی، در نشست خبری این دیدار اظهار داشت: امروز روز عجیبی در فوتبال بود. به تیم نساجی تبریک می‌گویم، اما با برخورد پنج توپ به تیر دروازه و بالای ۱۰ کرنر در این دیدار فوتبال روی دیگرش را به ما نشان داد.

وی بیان کرد: باید این بازی را فراموش کنیم و به فکر بازی روز دوشنبه با استقلال (در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی) باشیم. بازیکنان سپاهان بسیار زحمت کشیدند و از آنها تشکر می‌کنم. این که در یک نیمه پنج توپ به تیر دروازه برخورد کند، غیرعادی است.

سرمربی سپاهان درباره داوری این دیدار گفت: وقفه‌های بازی لذت فوتبال را می‌گیرد. این دیدار بالای ۲۰ دقیقه وقت اضافی داشت، اما ۷ دقیقه اعلام شد.

بازی سنگینی را برگزار کردیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: همین که بازیکنانم با عشق و تمام وجود برای نساجی بازی می‌کنند برای ما کافی است و نتیجه بازی شاید بعد از این تلاش‌ها باشد.

محمود فکری پس از پیروزی یک بر صفر نساجی مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی سنگینی را برگزار کردیم. این دیدار یکی از سنگین‌ترین دیدارهای ما در لیگ برتر بود. بازیکنانم با تمام وجود جنگیدند، ولی با توجه به فشردگی دیدارها و تعداد کم نفرات، خستگی در ساق پاهای بازیکنان‌مان مشخص بود.

وی تصریح کرد: تیم سپاهان بازی خوبی را ارائه کرد. در نیمه دوم تیر دروازه به کمک ما آمد و از تیر دروازه ممنونیم، اما در مجموع بازی سنگینی برای ما بود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران خاطرنشان کرد: همین که بازیکنان با عشق و تمام وجود برای نساجی بازی می‌کنند، برای ما کافی است و نتیجه بازی شاید بعد از این تلاش‌ها باشد.

فکری درباره اعتراض به داوری درباره تعویض این تیم گفت: قصد داشتیم دو تعویض به صورت همزمان انجام دهیم که کادر داوری متوجه این موضوع نشد و فشار بازی نیز مزید بر علت شد. این اتفاق در نتیجه بازی تأثیر نداشت. در مجموع داوری خوبی را شاهد بودیم و فکر نمی‌کنم سپاهان نیز روی داوری این دیدار معترض باشد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره آسیب‌دیدگی رضا دهقانی گفت: دهقانی آسیب دیده است و این بازیکن را تا آخر فصل در اختیار نداریم. این بازیکن کرونا ندارد و از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است.

 

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.