stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 154579
  • 17 مرداد 1399 - 15:51
1

مهلت واریز تمدید شد

مهلت واریز تمدید شد

طبق اعلام معاون بازاریابی و فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، مهلت واریز وجه برای برندگان خودروهای مرحله دوم طرح فروش فوق‌العاده این شرکت تا ۲۰ مردادماه تمدید شد.

قلم | qalamna.ir :

با توجه به اینکه اسامی منتخبان دومین مرحله از فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو که از ۹ مردادماه جاری به مدت سه روز و با عرضه  پنج محصول و ظرفیت ۱۴ هزار دستگاه خودرو صورت گرفته بود، از روز سه‌شنبه (۱۴ مرداد) از طریق سایت فروش ایران خودرو منتشر شد، مشتریان منتخب به مدت سه روز مهلت واریز وجه داشتند.

در حال حاضر اسامی منتخبین قرعه کشی مرحله دوم فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو در سایت فروش این خودروسازی به نشانی esale.ikco.ir در دسترس همگان قرار دارد.

باتوجه به اینکه فرصت محدود باقی ‌مانده از مهلت تعیین شده برای واریز وجه برندگان این طرح، بابک رحمانی- معاون بازاریابی و فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو- ضمن تبریک عید بزرگ غدیر خم، اعلام کرده است که با توجه به تعطیلی روز شنبه و بنابرخواست برخی از مشتریان که نیاز به مراجعه به بانک داشتند، مهلت واریز وجه تا دوشنبه (۲۰ مردادماه) تمدید شد.

وی ضمن تاکید بر اینکه عدم واریز، به منزله انصراف از ثبت نام قطعی خواهد بود؛ اظهار کرد: خودروهای فروش فعلی را زودتر از موعد تحویل سه ماهه واگذار خواهیم کرد  و به دنبال آن برنامه فروش فوق‌العاده بعدی پس از واگذاری تعهدات ایجاد شده در فروش جاری، برنامه‌ریزی خواهد شد. 

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.