stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 154515
  • 17 مرداد 1399 - 14:00
1
رییس آموزش و پرورش نجف‌آباد:

رشد ۵درصدی رشد دانش‌آموزان در سال جدید / امسال حدود ۲۳۰۰ دانش‌آموز به مدارس اضافه می‌شود

رشد ۵درصدی رشد دانش‌آموزان در سال جدید / امسال حدود ۲۳۰۰ دانش‌آموز به مدارس اضافه می‌شود
قلم/اصفهان_ رییس آموزش و پرورش نجف‌آباد رشد دانش‌آموزان نجف‌آباد در سال جدید را حدود پنج درصد خواند و گفت: امسال حدود ۲۳۰۰ دانش‌آموز به مدارس اضافه می‌گردد در حالی که در شهرستان نجف‌آباد ۶۰ مدرسه دو نوبتی داریم که بیشترین آمار در استان است.
قلم | qalamna.ir :

 سید رضا موسوی‌زاده، کلنگ‌زنی و افتتاح ۱۸ پروژه در یک‌سال را بی ‌سابقه دانست و ابراز داشت: در حالی که کشور بدترین شرایط اقتصادی و مالی را سپری می‌کند آموزش و پرورش نجف‌آباد توانست با کمک خیرین ۱۸ پروژه را افتتاح یا کلنگ‌زنی کند که نکته مهم آن بهره‌برداری از ۲ مدرسه است که فاصله بین کلنگ‌زنی و افتتاح آن‌ها کمتر از یک سال زمان برده است.

رییس آموزش و پرورش نجف‌آباد رشد دانش‌آموزان نجف‌آباد در سال جدید را حدود پنج درصد خواند و افزود: امسال حدود ۲۳۰۰ دانش‌آموز به مدارس اضافه می‌گردد در حالی که در شهرستان نجف‌آباد ۶۰ مدرسه دو نوبتی داریم که بیشترین آمار در استان است.

وی ۴۰ درصد مدارس نجف‌آباد را تخریبی یا نیاز به بازسازی دانست و تصریح کرد: ۲۷۰ کلاس از ۳۷ مدرسه شرایط مناسبی ندارند و باید تخریب شوند.

موسوی‌زاده وجود خیرین را از نقاط قوت شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: عباسعلی ملک‌زاده یکی از خیرین به‌نام و مدرسه‌ساز شهرستان است که با ساخت ۶ مدرسه و چندین پروژه پزشکی شناخته شده است، به همین دلیل خواستار ساخت تندیس وی در نزدیکی یکی از مدارس هستیم.

وی تکریم ارباب رجوع را خط قرمز آموزش و پرورش برشمرد و گفت: ما تاجر و دلال نیستیم، کادر مدارس باید در دریافت کمک‌های مردمی مراقب آبروی نظام آموزش و مدرسه باشند. 

رییس آموزش و پرورش نجف‌آباد در پایان گفت: مهمترین شرط برای ثبت‌نام دانش آموزان کروکی مصوب ستاد است و مدارس حتی تا اول مهر باید دانش‌آموزی که در محدوده آن قرار دارد را ثبت‌نام کنند.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.