stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 154324
  • 16 مرداد 1399 - 14:49
2

پوستر «تابستانه کتاب۹۹» رونمایی شد / معرفی کتابفروشی‌های عضو طرح در همدان

پوستر «تابستانه کتاب۹۹» رونمایی شد / معرفی کتابفروشی‌های عضو طرح در همدان
با شیوع ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن برای حفظ سلامت تن، بار دیگر کتاب این همنشین دلنشین به یاری جسم و روح‌مان آمده و مونس و همدم روزهای خانه‌نشینی‌مان شده است. در این شرایط، دومین طرح فروش کتاب در سال ۹۹ با شعار «کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم» در حال شروع و اجراست.
قلم | qalamna.ir :
 

قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، پوستر «طرح تابستانه کتاب» متناسب با شعار (کتاب بخوانیم ایمن بمانیم) طراحی شده‌است. در این پوستر استفاده از عناصری مانند رنگ، خط، بافت، اسلیمی، کتاب، ماسک و…، همگی در ترکیب باهم برای تبیین این شعار  به کار رفته‌اند. کتاب به‌عنوان منبع آگاهی و جریان فرهنگ‌ساز مانعی ایمن در برابر مشکلات اجتماعی و ناملایمات است و طرح پوستر نشان دهنده تلفیق دو محافظ جسم و روح (کتاب باز در حال خوانده شدن و ماسک) است که نیازهای این روزهایمان را به تصویر کشیده است.

زمینه اسلیمی به کار رفته در این طرح را می‌توان به همان جریان فرهنگ‌سازی و شکوفایی تشبیه کرد و رنگ‌های گرم کتاب نشان از تابستان دارد. بافت خاکستری در زمینه، برای نشان دادن گذر از روزهای سخت قرنطینه و بیماری است.

هدف از طراحی پوستر «طرح تابستانه کتاب» تشویق و ترغیب کسانی است که می‌خواهند اوقات خود را در دوران قرنطینه و خانه‌نشینی با مطالعه پُرکنند و ماندن‌ در ‌خانه را با کتاب سپری کنند.

طرح “تابستانه کتاب۹۹” با شعار”کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم” از ۱۸مرداد تا۳۰مردادماه در کتابفروشی های عضو طرح در سراسر کشور برگزار می‌شود.

۱۷ کتابفروشی در شهر همدان و یک کتابفروشی هم در ملایر میزبان اجرای تابستانه کتاب در استان هستند که نشانی و شماره تماس این کتابفروشی‌ها در فایل پیوستی منتشر شده است.

کتابفروشی های عضو طرح تابستانه کتابفروشی های عضو طرح تابستانه

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.