stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 15363
  • 28 آبان 1394 - 0:49
4

اشپیگل از احتمال حضور نظامی آلمان در سوریه خبر داد

اشپیگل از احتمال حضور نظامی آلمان در سوریه خبر داد

شبکه خبری دویچه وله گزارش داد، ظاهرا دولت ائتلافی آلمان مشغول بررسی بر عهده گرفتن نقشی فعال‌تر در بحران سوریه است ولی دخالت در این کشور را مشروط به مصوبه شورای امنیت می‌داند.

قلم | qalamna.ir :

 بر اساس اطلاعاتی که هفته‌نامه اشپیگل به دست آورده، دولت آلمان بر خلاف گذشته دیگر دخالت نظامی در سوریه را کاملا منتفی نمی‌داند.

این نشریه به نقل از منابع نزدیک به دولت ائتلافی آلمان گزارش داد، دخالت در سوریه مشروط به وجود مصوبه‌ای از شورای امنیت سازمان ملل است.

یکی از ماموریت‌هایی که احتمال دارد ارتش آلمان در آن همکاری کند نظارت بر اجرای آتش‌بس در سوریه خواهد بود. آلمان یکی از کشورهای شرکت‌کننده در کنفرانس اخیر سوریه در وین بود که در آن بر سر اعلام آتش‌بس در این کشور توافق شد.

مطابق برآورد منابع نزدیک به دولت آلمان، پس از کنفرانس وین احتمال صدور قطعنامه‌ای از سوی شورای امنیت برای پایان دادن به بحران سوریه افزایش یافته است.

پس از حمله‌های تروریستی جمعه گذشته در پاریس که گروه داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت تدابیر امنیتی در آلمان نیز شدت گرفته است.

هولگر مونش، رئیس پلیس جنایی فدرال آلمان می‌گوید: از مدت‌ها پیش مشخص شده بود که ما نیز جزو هدف‌های تروریسم بین‌المللی قرار داریم اما با حوادث پاریس این تهدیدها ابعاد تازه‌ای به خود گرفته است.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.