stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 153585
  • 14 مرداد 1399 - 10:34
3

جیو سیمئونه: پدرم هر روز به دیدار برابر لایپزیگ فکر می کند

جیو سیمئونه: پدرم هر روز به دیدار برابر لایپزیگ فکر می کند

مهاجم کالیاری اعلام کرد دیگو، پدرش هر روز به دیدار اتلتیکومادرید و لایپزیگ فکر می کند.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از آس، جیووانی سیمئونه روح پدرش را دارد. او یک جنگنده در زمین است و همچنین بیرون از آن. مهاجم کالیاری در یک مصاحبه در مورد دیگو پابلو سیمئونه و بازگشت لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد. بازیکن ۲۵ ساله گفت: در دوران قرنطینه فرصت داشتم تا برای نخستین بار تمریناتی که پدرم به مهاجمان اتلتیکو مادرید می داد را تماشا کنم. او فیلم هزاران تمرین و بازی را به من نشان داد و به من خیلی کمک کرد تا یاد بگیرم چگونه در زمین بهتر حرکت کنم. 

لیگ قهرمانان اروپا پنجشنبه پس از پنج ماه از سرگرفته می شود و اتلتیکو قرار است هفته آینده در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف لایپزیگ برود. جیو سیمئونه درباره وضعیت پدرش در این روزها اظهار کرد: هر بار که با او تماس می گیرم درباره لیگ قهرمانان با من صحبت می کند تا جایی که من هم استرس می گیرم. هر روز به لایپزیگ فکر می کند که خوب بازی می کند و به بازیکنانی که این تیم دارد فکر می کند. او امیدوار است فاتح لیگ قهرمانان شود که آن بهترین اتفاق خواهد بود.

مهاجم کالیاری در پایان به روش بازی تیم پدرش اشاره کرد و گفت: اگر اتلتیکو دوست دارد بر اساس ضد حمله بازی کند، مالکیت توپ را در اختیار نداشته باشد و به این شکل پیروز شود افراد زیادی خواهند بود که این سبک را دوست خواهند داشت و خیلی ها دوست نخواهند داشت که قابل احترام است. کتابی برای چگونه پیروز شدن وجود ندارد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.