stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 153559
  • 14 مرداد 1399 - 9:17
2
مدیرپیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان:

تداوم اجرای طرح برخورد با عرضه‌کنندگان قلیان در همدان

تداوم اجرای طرح برخورد با عرضه‌کنندگان قلیان در همدان
قلم/ همدان- مدیرپیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: با توجه به شیوع کرونا طرح برخورد با عرضه‌کنندگان قلیان در همدان تا زمان پاکسازی کامل ادامه‌ دارد.
قلم | qalamna.ir :
 

خبرنگار قلم، محمدعلی گلشن اظهار کرد: این طرح در راستای برخورد با عرضه غیرمجاز قلیان با دستور دادستان همدان و همکاری مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری، اداره بهداشت و نیروی انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

وی در این راستا، بیان کرد: تاکنون هفت مرحله از طرح مشترک برخورد با عرضه قلیان در مناطق گردشگری و توریستی گنج‌نامه و بلوار ارم عملیاتی شده است و در مجموع ۲۰۰ قلیان جمع‌آوری شد.

گلشن خاطرنشان کرد: اجرای این طرح همچنان ادامه دارد و به صورت ضربتی و بدون تعیین زمان قبلی اجرایی می‌شود.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه این طرح در صورت نیاز ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: عرضه قلیان و دورهمی مردم از عوامل اصلی در شیوع کرونا و بی‌توجهی به سلامت اجتماعی به طور قطع عامل گسترش این ویروس است.

وی با بیان این موضوع، یادآور شد: با توجه به تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و مطالبات مردمی، با حمایت دادستان و دستگاه انتظامی همدان با عرضه غیرمجاز قلیان در اماکن عمومی به ویژه پارک‌ها برخورد جدی می‌شود.

گلشن در پایان صحبت های خود، اضافه کرد: شهرداری همدان در راستای حمایت از سلامت خانواده و حفظ حقوق شهروندی با هرگونه عرضه و فروش قلیان در پارک‌ها و اماکن عمومی برخورد می‌کند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.