stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 153393
  • 13 مرداد 1399 - 15:20
3

دبیرکل دفتر یونسکو، شهروند افتخاری کرمانشاه شد/شهرداران غرب کشور پیمان همکاری امضاء کردند/ دفتر یونسکو در کرمانشاه تأسیس می‌شود

دبیرکل دفتر یونسکو، شهروند افتخاری کرمانشاه شد/شهرداران غرب کشور پیمان همکاری امضاء کردند/ دفتر یونسکو در کرمانشاه تأسیس می‌شود
کرمانشاه/قلم: شهرداران غرب کشور در راستای تحکیم ارتباطات و ارتقای همکاری در زمینه گردشگری شهری و با حضور دبیرکل دفتر ملی یونسکو، تفاهم نامه چهار جانبه امضاء کردند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از کرمانشاه؛ ایجاد کریدور گردشگری غرب کشور، اتفاق مبارکی است که تاثیر بسزایی در ارتقای صنعت گردشگری شهری برای همدان به عنوان دروازه داخلی غرب کشور و سنندج و کرمانشاه به عنوان دروازه های برون مرزی اقلیم کردستان و عتبات عالیات خواهد داشت و می‌تواند به اتفاقات خوبی در راستای احیای صنعت گردشگری در شرایط کنونی و رفاه همشهریان عزیز منجر شود.

صبح امروز با حضور سالاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه، ایوبی دبیرکل یونسکو در ایران و شهرداران کرمانشاه، همدان و کردستان تفاهم نامه کریدور گردشگری غرب کشور امضا شد؛ در این تفاهم نامه ها، مواردی همچون تبادل فضاهای تبلیغاتی، برگزاری دیدار های مشترک و احیای منطقه گردشگری غرب کشور توسط کرمانشاه، همدان و سنندج پیش بینی شده و امید است زمینه هم افزایی در مسیر توسعه گردشگری شهری غرب کشور را فراهم سازد.

لازم بذکر می باشد، این کریدور می‌تواند معرف بخش عظیمی از فرهنگ اصیل ایران زمین باشد و آداب و رسوم یکی از قسمت های مهم ایران را که غرب کشور است به دنیا معرفی نماید.

دفتر یونسکو در کرمانشاه تاسیس می شود

در این جلسه از سوی دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه پیشنهاد تأسیس دفتر یونسکو در کرمانشاه ارائه گردید که مورد استقبال دبیرکل یونسکو قرار گرفت.

گفتتی است دکتر ایوبی جهت اجرایی شدن این امر، اعلام آمادگی نمود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.