stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 153388
  • 13 مرداد 1399 - 15:14
2

اعلام برنامه های دهه ولایت در سومین حرم اهل بیت (ع)

اعلام برنامه های دهه ولایت در سومین حرم اهل بیت (ع)
ویژه برنامه های دهه ولایت و عید سعید غدیر در سومین حرم اهل بیت(ع) اعلام شد.
قلم | qalamna.ir :
معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: در ایام دهه ولایت، از ۱۱ تا ۱۸ مرداد هر شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء سخنرانی مذهبی در صحن حرم مطهر برگزار و همه روزه نمایشگاه عید غدیر در ایوان حرم مطهر برپا می شود.
 
حجت الاسلام سلامی گفت: به منظور پیشگیری از ابتلای زائران به کرونا، تمامی برنامه ها در فضای باز صحن مطهر و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: ۱۴ مرداد در شب میلاد باسعادت امام هادی(ع)، سید عباس انجوی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، دعای پرفیض توسل را قرائت می کند.
 
وی افزود: پنجشنبه ۱۶ مرداد از ساعت ۲۳ حاج مرتضی طاهری دعای روحبخش کمیل را قرائت خواهد کرد که این مراسم به صورت مستقیم از شبکه قرآن پخش می شود.
 
معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: جمعه ۱۷ مرداد از ساعت ۶ صبح مراسم قرائت دعای پرفضیلت ندبه با نوای حاج مرتضی طاهری و سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری برگزار می شود که این ویژه برنامه از شبکه یک سیما به صورت زنده پخش می شود.
حجت الاسلام سلامی در تشریح ویژه برنامه های عید سعید غدیر گفت: ۱۷ مرداد ماه، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، مراسم جشن عید غدیرخم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری و مداحی حاج مرتضی طاهری برگزار می شود و ۱۸ مرداد در روز این عید بزرگ از ساعت ۹ صبح، خطبه غدیر با نوای حاج مرتضی طاهری قرائت می شود.
وی ادامه داد: مسابقه اینترنتی ” اکمال دین اتمام نعمت ” با موضوع خطبه غدیر، دیگر برنامه تدارک دیده شده در این مناسبت است که علاقه مندان از ۱۵ تا ۲۰ مرداد برای شرکت در آزمون آنلاین آن می توانند به بخش مسابقات پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس به نشانی shahecheragh.ir/mosabeghat مراجعه کنند.
برگزاری ویژه برنامه کودکانه در روز پنجشنبه ۱۶ مرداد ماه از ساعت ۹ صبح در صحن حرم مطهر و حکاکی انگشتر زائران آستان مقدس با نام مبارک حضرت علی علیه السلام، در شب و روز عید سعید غدیر در صحن حضرت معصومه(سلام الله علیها) از دیگر برنامه های این ایام مبارک است که معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر به آن ها اشاره کرد.
هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.