stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 15336
  • 27 آبان 1394 - 18:46
1

تقاضای بخشش محرومیت پلاتینی و بلاتر رد شد

محرومیت سپ بلاتر و میشائیل پلاتینی از سوی فیفا تمدید و فرجام خواهی این دو برای بخشش محرومیتشان لغو شد.

قلم | qalamna.ir :
دو نفر از قدرتمندترین افراد فوتبال که چندی پیش با محرومیت روبرو شده بودند و حق هر گونه فعالیت فوتبالی از آنها گرفته شده بود به محرومیت خود اعتراض کردند و از کمیته اخلاق فیفا درخواست کرده بودند تا محرومیتشان بخشیده شود.
 
در همین راستا کمیته اخلاق فیفا تاکید کرد که تقاضای بخشش محرومیت این دو نفر رد شده و این دو همچون قبل حق هرگونه فعالیت فوتبالی ندارد.
 
در غیاب رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا و رئیس یوفا به ترتیب عیسی حیاتو و جانی اینفیانو سکان دار فیفا و یوفا هستند تا وضعیت این دو نفر مشخص شود.
 
پلاتینی و بلاتر در ماه اکتبر با محرومیت ۳ ماهه روبرو شدند و تاکنون نیز محرومیت این دو نفر پابرجا بوده است.
 
لاری موسندون رئیس کمیته اخلاق فیفا با رد بخشش بلاتر و پلاتینی گفت: کمیته اخلاق فیفا همانگونه که یک نهاد مستقل بوده به خوبی و با دقت زیاد به بررسی پرونده این دو نفر پرداخته و رایی که بار دیگر صادر کرد همان رایی بوده که از قبل نیز اعلام شده بود. با توجه به اقدام غیرقانونی بلاتر در زمینه بستن قراردادهای تجاری و پرداخت مبلغی به پلاتینی به عنوان بخشی از این قرارداد تلویزیونی همچنان محرومیت این دو نفر باقی مانده است تا رای نهایی درباره این دو نفر صادر شود.
 
کمیته اخلاق همچنین چندی پیش پلاتینی زا ار حضور در انتخابات فیفا محروم کرد تا رویای این مرد فرانسوی نقش بر باد شود و حالا پلاتینی تنها به این موضوع فکر می کند که صندلی یوفا را از دست ندهد.
 
ایسنا و به نقل از ساکرنت، پلاتینی که از این رای بسیار ناراحت بود بیانیه‌ای را صادر کرد و این رای را ناعادلانه توصیف و عنوان کرد در حق او ناعدالتی صورت گرفته است. پلاتینی همچنین عنوان کرد که از سوی دادگاه عالی حکمیت ورزش این موضوع را پیگیری می‌کند و فساد را در فیفا مشخص می‌کند. این موضوع کاملا مشص است که فیفا کاملا به قصد تخریب من اقدام کرده و می‌خواهد وجهه من را خراب کند ولی من در ادامه اشتباه آنها را نشان می‌دهم.
 
فیفا همچنین اعلام کرده که ممکن است محرومیت این دو نفر لغو و یا تمدید شود.
هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.