stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 153236
  • 13 مرداد 1399 - 11:14
1

واران پیش از دیدار برابر سیتی: بهترین تیم در آن روز پیروز خواهد شد

واران پیش از دیدار برابر سیتی: بهترین تیم در آن روز پیروز خواهد شد

مدافع فرانسوی معتقد است تیمی که بهترین روز را در دیدار رئال مادرید برابر منچسترسیتی داشته باشد برنده خواهد بود.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از مارکا، رافائل واران خیلی امیدوار است تا شکست ۲ بر یک رئال مادید برابر منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد جبران شود. مدافع فرانسوی می خواهد به همراه تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. بازیکن رئال مادرید گفت: می خواهیم هر روز پیروز شویم چون رئال مادرید هستیم. می خواهیم همه بازی ها را برد پشت سر بگذاریم و به این شکل اعتماد به نفس بیشتری خواهیم داشت. فرصت کافی برای آماده سازی داریم. تیمی برنده خواهد شد که نشان دهد در آن روز بهتر است. ما با اشتیاق برای پیروزی می رویم. 

واران در ادامه اظهار کرد: بازی سختی برابر تیم خیلی خوبی خواهد بود. آن ها در سانتیاگو برنابئو پیروز شدند. جزئیات موجب شد تا چنین نتیجه ای رقم بخورد. در دیداری که هر دو تیم بر اساس مالکیت توپ بازی می کنند به یک تمرکز بالا نیاز است. این بازی ها بهترین دیدارهای لیگ قهرمانان هستند و تنها جزئیات نتیجه را تعیین می کند. به همین خاطر این رقابت ها را دوست داریم.

رئال مادرید پس از یک دوران درخشان و قهرمانی در سه سال پیاپی می خواهد دوباره جام را بالای سر ببرد (فصل گذشته لیورپول قهرمان شد). مدافع فرانسوی در این رابطه گفت: قهرمانی در سه دوره پیاپی فوق العاده بود. این دوران را به یادمی آوریم تا بدانیم چه کاری باید انجام دهیم و از تجربه اش بهره می بریم. می دانیم جزئیات در بازی های بزرگ تفاوت ها را ایجاد می کند. 

مدافع رئال مادرید در پایان اظهار کرد: اکنون کمی آرامش بیشتری داریم و می دانیم چگونه اجازه ندهیم حریف از حقه هایش بهره نبرد. ما در این سال ها با تجربه شده ایم اما پیروزی در همه بازی ها، تکرارشان و همیشه در اوج بودن آسان نیست.

انتهای پیام

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.