stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 15288
  • 27 آبان 1394 - 12:29
4

شایعه ابتلای بازیگر سرشناس به ویروس HIV تائید شد

چارلی شین اعلام کرد که یک بیمار اچ‌آی‌وی مثبت است. حال سوال این است اعلام این موضوع چه عواقبی از نظر حرفه‌ای و قانونی برای این بازیگر سرشناس در پی خواهد داشت.

قلم | qalamna.ir :

شین با شرکت در برنامه «today» اعلام کرد که چهار سال پیش بیماری او تشخیص داده شده، و او این موضوع را تا کنون مخفی نگاه داشته است و همین مخفی‌کاری سبب شده که عده‌ای با پی بردن به این راز از او تقاضای حق‌السکوت‌های میلیونی کنند.

یکی از موضوعات گفت‌وگو با شین در این برنامه احتمال شکایت از این بازیگر به خاطر پنهان‌کاری درباره این بیماری بود. او در پاسخ به پرسشی در این باره گفت : «یقینا این اتفاق خواهد افتاد.»

این که یک شخص اچ‌آی‌وی مثبت بیماری خود را مخفی نگاه داشته و به گونه‌ای باعث انتقال بیماری به شخص دیگری گردد، جرم محسوب می‌شود، هر چند که اثبات این موضوع امر بسیار سختی است. اما اکنون با اعتراف چارلی شین به پنهان نگاه داشتن این مسئله برای مدتی طولانی و با در نظر گرفتن شهرت او پیش‌بینی عواقب قانونی این مسئله برای او کار دشواری است.

در نقطه مقابل پیگرد قانونی، این بازیگر شک دارد که این موضوع تاثیری بر فعالیت حرفه‌ای او داشته باشد، چرا که قانون هم در این مورد اجازه تبعیض قائل شدن بین یک فرد اچ‌آی‌وی مثبت و یک فرد سالم را نمی‌دهد. هر چند به گفته واینشتاین آخرین چیزی که درباره فعالیت‌های حرفه‌ای چارلی شین باعث نگرانی می‌شود ویروس اچ‌آی‌وی است.

خبرآنلاین، این بازیگر به خاطر شیوه زندگی بی‌بند و بار، استفاده افراطی از مشروبات الکلی و مواد مخدر لطماتی زیادی به زندگی کاری خود وارد کرد. او در سال ۲۰۱۱ از سریال «دو مرد و نصفی» کنار گذاشته شد. آخرین سریال او با عنوان «مدیریت خشم» از سال ۲۰۱۴ به این سو لغو شد.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.