stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 152834
  • 12 مرداد 1399 - 12:17
2

سمنان متناسب با آمایش سرزمین میزبان سرمایه‌گذاری‌ها است

سمنان متناسب با آمایش سرزمین میزبان سرمایه‌گذاری‌ها است
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و قلم/ سمنان- کشاورزی استان سمنان گفت: سمنان بیشترین ظرفیت سرمایه‌گذاری متناسب با آمایش سرزمین را در حوزه‌های مختلف دارد.
قلم | qalamna.ir :

علی‌اصغر جمعه‌ای روز یکشنبه در نشست مشترک مدیران استان و سرمایه‌گذاران یک واحد تولیدی در حوزه دامپزشکی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی سمنان افزود: استان سمنان ظرفیت بسیار زیادی در جذب سرمایه‌گذاری با محوریت آمایش سرزمین دارد.

رییس اتاق بازرگانی استان سمنان ادامه داد: امروز حضور مدیران اجرایی در اتاق بازرگانی سمنان حکم پنجره واحد را دارد، تمام توان دستگاه‌های متولی این است که کارخانه‌ها فعالیت خود را با میزان تولید مناسب به‌طور مستمر ادامه دهند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری سمنان نیز در این نشست گفت: احیای واحدهای راکد با محوریت بازگشت به چرخه تولید هدف اصلی همه دستگاه‌های اجرایی است.

مهدی بندرآبادی تصریح کرد: حضور مدیران اقتصادی استان سمنان در نشست های بررسی مسایل تولیدی به منظور هماهنگی و تصریح در فرآیند سرمایه‌گذاری است.

امینی نماینده شرکت شیمایی کوثر هم این نشست گفت: هدف این گروه تولید واکسن دامی در شهرک صنعتی شرق سمنان است در کنار این طرح سرمایه‌گذاری‌هایی همانند احداث آزمایشگاه‌های تخصصی در برنامه توسعه این شرکت قرار دارد.

این نشست با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و نمایندگانی از دامپزشکی، صنعت، معدن و تجارت، و جهادکشاورزی و مدیران سازمان اقتصادی کوثر با محوریت جذب سرمایه‌گذاری برگزار شد.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.