stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 152812
  • 12 مرداد 1399 - 9:39
1

مجوز حضور تیم والیبال قزوین در لیگ برتر صادر شد

مجوز حضور تیم والیبال قزوین در لیگ برتر صادر شد
قزوین – قلم- مدیر تیم والیبال شهرداری قزوین گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از فدراسیون والیبال در نهایت امروز مجوز حضور تیم قزوین در لیگ برتر با ارسال نامه‌ای مکتوب صادر شد.
قلم | qalamna.ir :

محمدابراهیم عصارزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار قلم افزود: جلسات متعددی با داورزنی و تقوی رییس و دبیر فدراسیون والیبال برگزار کردیم تا در نهایت مجوز حضور تیم والیبال قزوین را در لیگ برتر دریافت کنیم.

وی اضافه کرد: به دنبال صدور این مجوز، باید موضوع را در کمیسیون ورزش شورای شهر قزوین مطرح کنیم تا براساس دستورالعمل‌های این کمیسیون برای حضور در لیگ برتر برنامه ریزی صورت گیرد.

عصارزاده افزود: مسابقات لیگ برتر والیبال از اواسط شهریورماه شروع می‌شود و ما منتظر مصوبات ستاد مقابله با کرونا نیز هستیم تا براساس آن برنامه ریزی‌های لازم را برای حضور در لیگ برتر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری قزوین در فصل گذشته با مشکل مالی مواجه نبوده است، افزود: در فصل گذشته تسویه کامل با بازیکنان و مربیان تیم شهرداری قزوین صورت گرفت و رضایت آنها طی یک نامه به فدارسیون اعلام گردید که همین موضوع در صدور مجوز حضور ما در لیگ برتر موثر واقع شد.

عصارزاده در خصوص هدف تیم شهرداری قزوین برای حضور در لیگ برتر، افزود: در اولین تجربه خود برای حضور در این مسابقات به دنبال تثبیت وضعیت خود در لیگ برتر هستیم چون مسابقات این رده امسال با ۱۴ تیم بسته شده و چهار تیم به لیگ دسته اول سقوط خواهند کرد.

تیم والیبال شهرداری قزوین سال گذشته در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در دوره مقدماتی در گروه خود اول شد و طبق ارزیابی فدراسیون که با حضور هشت تیم برتر صورت گرفت به مقام سوم دست یافت و مشکلی از نظر صعود به لیگ برتر نداشت.

 با اعلام آمادگی باشگاه شهرداری قزوین و تایید فدراسیون والیبال،  سوت لیگ برتر این رشته بعد از ۱۳ سال در قزوین نواخته می‌شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.