stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 152617
  • 11 مرداد 1399 - 13:41
1
استاندار همدان خبر داد:

لغو محدودیت‌های کرونا در همدان/ ممنوعیت فعالیت تالارها و رستوران ها

لغو محدودیت‌های کرونا در همدان/ ممنوعیت فعالیت تالارها و رستوران ها
قلم/ همدان- استاندار همدان از لغو محدویت های اعمال شده برای کنترل شیوع بیماری کرونا در استان همدان خبر داد و گفت: وضعیت ۵ شهرستان استان همدان در زمینه شیوع کرونا همچنان قرمز است.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، سیدسعید شاهرخی پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه از همکاری مردم، تلاش‌های ستاد استانی و فداکاری کادر بهداشت و درمان استان همدان تشکر و قدردانی می‌کنیم، گفت: از مردم استان همدان تقاضا داریم اصول بهداشتی را رعایت و توجه ویژه‌ای به اجرای پروتکل‌های تنظیم شده ستاد استانی داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی و نظارت بیشتری بر آن ها، مطرح کرد: افرادی که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند به مراجع قضائی معرفی شوند تا با آن‌ها برخورد قانونی شود.

استاندار همدان در ادامه، با بیان اینکه آموزش و پرورش استان همدان باید برای بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور تدابیر لازم را بیاندیشد، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های آموزشی در مناطق پرخطر، همچنان به صورت غیرحضوری و مناطق سفید به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

شاهرخی در خصوص عزاداری پیش رو نیز بیان کرد:  هیئت‌های عزاداری بایستی طبق تأکیدات مقام معظم رهبری، برنامه‌های خود را بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار کنند.

وی با بیان این که از امروز تمام فعالیت‌ها به جز تالارها و رستوران‌ها، با رعایت نکات بهداشتی و مصوبات ستاد استانی، انجام شود، تاکید کرد: برگزاری مجالس عزاداری و عروسی در رستوران‌ها و تالارها همچنان ممنوع است.

استاندار همدان در پایان، تصریح کرد: به لحاظ شیوع کرونا ۵ شهرستان با وضعیت قرمز، ۳ شهرستان نارنجی و یک شهرستان زرد در استان همدان وجود دارد و شهر سفید در این زمینه نداریم

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.