stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 152604
  • 11 مرداد 1399 - 13:02
1
استاندار اصفهان:

آزمون کنکور دکترای غیر پزشکی، مشکل خاصی وجود نداشت / نحوه بازگشایی مدارس اصفهان اطلاع رسانی می‌شود

آزمون کنکور دکترای غیر پزشکی، مشکل خاصی وجود نداشت /  نحوه بازگشایی مدارس اصفهان اطلاع رسانی می‌شود
قلم/اصفهان_ استاندار اصفهان گفت: آزمون کنکور دکترای غیر پزشکی روزهای پنجشنبه و جمعه در استان به خوبی برگزار شد و خوشبختانه مشکل خاصی وجود نداشت.
قلم | qalamna.ir :

عباس رضایی روز شنبه در حاشیه حضور ویدئو کنفرانسی در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به فعالیت‌های مدارس در سال تحصیلی جاری اظهارداشت: برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای آغاز سال تحصیلی در سطح ملی و استانی صورت گرفته و مجموعه مدیریت استان و آموزش و پرورش برای وضعیت و طرح های مختلف این مهم آمادگی لازم دارند.
استاندار اصفهان به برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: مردم اخبار دقیق و شفاف مربوط به فعالیت مدارس را از رسانه ملی و رسانه‌های استان دنبال کنند.
وی با بیان اینکه سال تحصیلی از ۱۵ شهریور آغاز می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه دستورالعمل‌های بازگشایی مستلزم بررسی وضعیت دقیق ابتلای استان به بیماری است، به طور قطع در زمان مقتضی اطلاع رسانی‌ شفاف انجام خواهد شد و لازم است شهروندان و هم‌استانی‌ها از توجه به شایعات پرهیز کنند.
استاندار اصفهان اظهارکرد: آزمون کنکور دکترای غیر پزشکی روزهای پنجشنبه و جمعه در استان به خوبی برگزار شد و خوشبختانه مشکل خاصی وجود نداشت.
وی ادامه داد: این مساله نشان می‌دهد می‌توان برنامه‌های روزمره زندگی را دنبال کرد و با رعایت تمهیدات کرونایی و حفظ پروتکل‌ها امور اجتماعی، اقتصادی و سایر امور را دنبال کنیم.
رضایی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در روز گذشته، تصریح کرد: ملاک و معیار برنامه‌ریزی برای عزاداری ایام محرم سخنان حکیمانه ایشان و تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کروناست.
وی خاطرنشان کرد: البته هیات‌های مذهبی امسال مسوولیت بیشتری دارند زیرا حفظ جان افراد در کنار تعظیم شعائر حسینی رسالت بزرگ ماست و  لذا در کنار سیاه پوش شدن شهر و استان و زنده نگاه داشتن اهداف قیام عاشورا موظف هستیم از سلامت مردم نیز به عنوان یک واجب شرعی، عقلی و عرفی مراقبت کنیم.
وی به ضرورت رعایت تمهیدات زندگی با کرونا اشاره کرد و گفت: اگر فردی در ادارات و نهادهای استان یا اصناف نسبت به رعایت این مسائل کوتاهی کند، مشمول برخورد قانونی خواهد شد، تخلف کارمندان از موازین بهداشتی در پرونده تخلفات آنها درج، اماکن متخلق پلمب و برخوردها اطلاع رسانی می‌شود.
استاندار اصفهان با بیان اینکه حفظ سلامت جامعه خط قرمز ماست، اظهارکرد: مردم رعایت نشدن موازین بهداشتی را به شماره ۱۹۰ گزارش کنند.
وی تاکید کرد: با توجه به شرایط استان در زمان حاضر برگزاری تجمعات و از جمله جشن‌ها، مراسم‌ ترحیم و امثال آن ممنوع است و بر همین اساس در هفته گذشته نماز جمعه و نماز عید قربان تعطیل شد.
رضایی با اشاره به اختیارات استان در ایجاد ممنوعیت‌های موقت تصریح کرد: اگر دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان اعلام کنند فعالیت اماکن یا اصنافی منجر به گسترش  و شیوع کرونا می‌شود، این اماکن تعطیل خواهند شد.
وی با تجلیل از خدمات کادر پزشکی استان، گفت: بنا بر مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، کادر درمانی قراردادی یا شرکتی خط مقدم جبهه مقابله با بیماری کرونا از امتیازات ویژه استخدامی بهره‌مند خواهند شد.
وی ادامه داد: تعدادی از کادر پزشکی استان در راه دفاع از سلامت جان خود را فدا کردند که از جمله ۲ نفر از این پرسنل خدوم در هفته گذشته به فیض شهادت نائل شدند و جا دارد مردم هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی یاری‌گر کادر درمانی و در واقع حافظ سلامت خود و جامعه باشند.

تاکنون دست کم هفده هزار نفر بر اثر بیماری کرونا در کشور جان باختند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۱
  1. آموزش فقط حضوری با فاصله

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.